Dat is mn lievelings sprookje! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dat is mn lievelings sprookje!
Ik was misschien van plan hem nog eens overnieuw te maken op groter formaat, dus dan kan ik evt. die voorpoot wel veranderen. Dat moet ik dan nog maar even zien, maar het is wel een erg leuk idee.
Leuk dat jullie 'm herkennen trouwens. 

pinuts schreef:the nightmare before christmas is ook eng voor kinderen, maar te mooi! Laat je noooit beperken door een doelgroep als je lekker voor jezelf bezig bent
pinuts schreef:jammer is dat veel mensen dat juist snel ''te eng'' of te vreemd vinden, die zien het liefste zoveel mogelijk superrealistisch werk. Nou dan kunnen we net zo goed fotos maken in plaats van tekenen/schilderijen:)
(ik zie tekenen als een wereld die je zelf maakt, en waar je zelf in weg kan dromen..)^^

hehe
die ken ik ja!
moest ik eigenlijk meteen aan denken bij die tekening 

Ik snap wel wat je bedoelt, misschien is het niet helemaal iets voor kinderen.
Alhoewel, zoals Myra al aangeeft: die kinderen mogen ook wel eens wat voor de kiezen krijgen.
Maar, volwassenen kunnen ook naar getekende sprookjes kijken. 

En als ze het daar niks vinden, da's dan jammer voor ze. Ik teken niet voor de mensen die er toch niet naar kijken.

. Een serie maken met verschillende sprookjes is natuurlijk een fantastisch idee, en een leuke uibreiding van je werk!
En inderdaad, een botkapje kan toch ook. De wolf klopt al van geen kanten dus waarom roodkapje dan ook niet. 
*pakt gauw kladblok om ze op te schrijven.

Iedereen kan er in zien wat hij of zij erin wil zien.

door die lege ogen. Ik heb een lege ogen fobie