Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

lovesietske schreef:Wauw wauw wauw! Hoe doe je dat toch?! Echt super mooi.
Kijken, kijken kijken
Knoesje schreef:Hoi Jura, ik weet wat je bedoelt.
Je moet ook niet dat gladde fotopapier nemen, maar die met een klein beetje "papierstructuur",
als je begrijpt wat ik bedoel. Dat werkt heel fijn.
Ook weer beter dan het echte pastelpapier van Canson, dat heeft eigenlijk weer net iets te veel structuur.
Myra schreef:@ Nicole85: dan zou ik graag de foto er naast willen zien om te vergelijken. Dat is altijd erg jammer, niet iedereen plaatst de foto er naast. En dat is toch wel zo handig.
shadowlover schreef:Myra schreef:@ Nicole85: dan zou ik graag de foto er naast willen zien om te vergelijken. Dat is altijd erg jammer, niet iedereen plaatst de foto er naast. En dat is toch wel zo handig.
ik vind het altijd zonde om de foto erbij te zetten. het gaat toch om het kunstwerk? het is afgeleid van een foto, zoals jij het nu vraagt wordt het zo'n "zoek de 10 verschillen" topic. Het gaat er toch niet om de foto zo precies mogelijk te kopiëren?
shadowlover schreef:en uitstraling kun je moeilijk beoordelen, met of zonder foto, want je kent het paard in kwestie helemaal niet
hij is echt prachtig! Wat een heerlijke uitstraling! Lekker werkt dat hè op zwart karton, ik wil niet anders meer!
)