[VER] I just don't know what to do with myself

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ZitAa

Re: [VER] I just don't know what to do with myself

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 20:39

ahhhh wat leuk Haha! ik vind hem zo schattig met Sjaak Haha!

x_fann

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 21:11

weer leuk tess ga gauw verderr ! Haha!

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 09:39

Leuk verhaal! Haha!

Roossje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 15:42

Masterpiece Pling

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:49

Leuk verhaal Ja

Denise_Tink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 17:14

Erg leuk verhaal Ja.
Ik wacht met smart op het volgende stuk Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 19:56

Zo vanuit de ikvorm geschreven is echt leuk Lachen Origineel ook!

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 10:23

wanneer komt een volgend stuk Schijnheilig ?

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 11:26

Vandaag of morgen, dan moeten jullie 3 weken geduld hebben dan ben ik namelijk op vakantie *LOL*

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 15:23

5

Het is gezellig, ik voel me al veel beter dan eerst. Toch weten we allebei dat we het nu nog even gezellig moeten maken, omdat ik de dag daarna, maandag, vertrek naar Spanje. Ik ga een week naar het huis van de neven van mijn moeder. Die wonen in Engeland en hebben een huis in Spanje.
Het is alweer 8 uur ’s avonds als we afscheid nemen en zien we elkaar volgende week maandag pas weer. Hij komt me ophalen op Schiphol.

Als ik de volgende ochtend wakker word schiet ik snel in mijn paardrijbroek en doe mijn ochtendritueel. Dan maak ik mijn vader wakker en vraag of hij over anderhalf uur met de auto op stal kan zijn zodat we Sjaak naar mijn instructrice kunnen brengen. Zij gaat het deze week rijden en verzorgen zodat hij nog wat doet als ik op vakantie ben.
Ik stap op de fiets en rij volgas naar stal, daar aangekomen duik ik meteen Sjaak zijn stal in. Mensen wat heb ik mijn beest gemist zeg de afgelopen week. Na een heleboel kusjes en knuffels ga ik mijn kast openmaken en pak mijn halster en poetsspullen. Ik ga lekker met Sjaak tutten en maak hem klaar voor vervoer. Snel haal ik nog een doek over mijn hoofdstel en zadel. Dan hoor ik mijn vader aankomen.
We koppelen de trailer aan en ik laat Sjaak in, die zich voor de verandering eens makkelijk op de trailer laat zetten.

Twee uur later ben ik weer thuis, ik check mijn koffer nog één keer en ga nog even snel langs de supermarkt om wat lekkers te halen voor in het vliegtuig. Om 2 uur brengen m’n ouders me naar het vliegveld. Ik kan gelijk inchecken en na een half uurtje rondwandelen tussen de winkeltjes kon het boarden beginnen. Snel ging ik naar binnen en was blij dat ik een plek bij het raam had.
Na een uurtje vliegen kom ik aan op het vliegveld van Barcelona waar ik mijn moeders neef, die ik altijd uncle noem, gelijk zie staan als ik door de schuifdeuren kom. Ik vlieg hem meteen om zijn nek en geef ‘m drie grote klapzoenen. We lopen snel naar de auto en komen een uurtje later aan bij het huis. Waar tot mijn grote verbazing en geluk ook één van de andere neven van mijn moeder met zijn kinderen en vrouw is.
Het word die avond laat, je kan beter zeggen het was alweer bijna licht voordat ik naar mijn bed ging. We hebben gegeten, gedronken en gezellig gepraat. Ik ben na één avond al gewend aan het Engels praten en krijg complimenten. Ze vinden dat mijn Engels weer verbeterd is, altijd leuk om te horen.

Als ik wakker word is het al 2 uur ’s middags, ik ga onder douche en trek mijn bikini aan om vervolgens na een stevig “real English breakfast” op één van de bedden die om het zwembad heen staan te gaan liggen. Als ik even later weer wakker word gemaakt door één van mijn “nichtjes” heb ik even geen idee waar ik ben. Ze vraagt of ik ook meedoe met waterpolo. En laat ik daar toevallig eens zin in hebben. Altijd al mijn kleinste nichtje me wat vraagt smelt mijn hart weer een stukje weg, wat is ze toch schattig en wat praat ze mooi Engels.
Na een half uurtje stoppen we met spelen en doe ik de barbecue aan, mijn ooms en tantes zijn naar een stadje toe om boodschappen te doen. Samen met mijn neven, van 17 en 16 bak ik worstjes en roosteren we brood. Ik maak ook nog even snel een salade zodat we nog iets gezonds hebben. Als ik buiten kom zie ik dat mijn nichtjes ruzie maken, ze willen allebei naast mij zitten. Ik besluit dat ik maar in het midden ga zitten.
Het is 4 uur en ik pak mijn telefoon, een gemiste oproep van Wietse hij heeft mijn voicemail ingesproken. Ik luister het bericht af en hij vraagt hoe het is en of ik hem zo even terug wil bellen, of dat ik even op msn kan komen.
Ik besluit even achter de computer te kruipen, Wietse begint gelijk tegen me te praten. Ik heb het gevoel dat hij een beetje geïrriteerd is. Hij had namelijk verwacht dat ik wel even zou smsen of bellen als ik aangekomen was. Maar door alle blijdschap en gezelligheid ben ik dat helemaal vergeten. Ik zeg hem dat het me spijt en op dat moment komt mijn kleinste nichtje binnen met een cadeautje.
Ik maak het open, het is een foto van haar in een mooi lijstje. Ze zegt dat het voor mij is, omdat ze mij zo lief vind en ze me zo weinig ziet. Dan kan ik altijd een beetje bij haar zijn. Als ik later beneden kom voel ik me knap rot. Ik vind het jammer dat Wietse boos op me is, hij kan schijnbaar niet begrijpen dat ik het belangrijk vind om veel tijd met mijn familie door te brengen. Mijn tante ziet aan me dat er iets is en vraagt er naar.
Ze vind het leuk dat ik een vriendje heb, maar zegt ook; “Lot, don’t forget that you’re still a child and you have to live your life and do what you want to do.” Ik vind het fijn dat ze me begrijpt ik geef haar een knuffel en duik nog maar een keer het zwembad in. Na een paar minuten komt mijn oom naar buiten of ik meega pizza’s halen in het dorp. Ik merk dat hij met me wil praten en stem toe. Ik verkleed me snel en ga met hem mee.
Als we in de auto zitten begint hij te praten, we hebben het overal over. Ook over zijn verleden. Dat het bij hem niet is gegaan zoals het hoort. Hij is zijn vrouw verloren, zelfmoord, en is hertrouwd deze vrouw was uit op zijn geld en scheidde van hem nadat ze al zijn geld op had gemaakt.
Hij heeft nu een nieuwe vrouw, een schat van een mens. Maar wat hij hiermee wilde zeggen was dat hij niet wilde dat het met mij ook zo zou gaan. We hebben erg hetzelfde karakter en zijn goed, soms zelfs te goed, voor andere mensen.

Als we terug zijn en gegeten hebben bel ik Wietse met de “huistelefoon”. We hebben een lang gesprek. Ik zeg dat ik na wil denken, omdat ik het allemaal niet meer zo goed weet na het gesprek met mijn oom. Hij snapt me aan één kant wel en aan de andere kant niet. Hij wil dat ik een beslissing ga nemen.
Na het gesprek ben ik helemaal van de leg. Ik besluit naar het strand te lopen en laat me in het zand vallen met mijn voeten in de zee. Nadenken wil ik, helemaal alleen zijn. Ik laat alles nog eens door mijn gedachten gaan en kom tot de conclusie dat ik het niet beter kan treffen dan bij Wietse.
Ik bel hem met mijn mobiel en zeg dat ik eruit ben. Wat ik precies gezegd heb weet ik niet meer wel dat ik zo blij was maar tegelijk heel hard moest huilen. Hij huilde met me mee.

Mijn week vakantie is omgevlogen, we hebben ontzettend leuke dingen gedaan en ik heb ook vooral lekker gerelaxt. Ik ben alweer op het vliegveld van Barcelona. Heb net afscheid genomen van mijn ooms, tantes, neven en nichtjes. Stiekem zou ik het liefst met hun meegaan naar Engeland, nog even lekker relaxen en bij mijn familie zijn.
Als ik na een uur en tien minuten op Schiphol aankom en op mijn koffer sta te wachten ben ik een beetje zenuwachtig. Ik weet niet hoe Wietse gaat reageren. Als ik richting de schuifdeuren loop wil ik terug rennen, heel hard terugrennen. Waarom weet ik niet, ik zie het helemaal niet zitten en barst in huilen uit.
Ik besluit sterk te zijn en door te lopen, als ik door de deuren kom zie ik hem in eerste instantie niet staan. Schijnbaar sta ik een beetje schaapachtig om me heen te kijken en ineens staat hij achter me. Ik krijg een zoen, en nog één en nog één. En dat waren zeker niet de laatste die dag.

Snel lopen we naar de auto, ik zie dat hij de auto van zijn moeder mee heeft genomen, daar zit een trekhaak achter. Dus zeg ik voor de grap; “ Gaan we Sjaakie ook gelijk halen?” en tot mijn verbazing zegt Wietse; “Ja, nu meteen.”. Ik vlieg hem om zijn nek en laat hem niet meer los totdat hij zegt dat we echt moeten gaan. Het enige wat ik kan doen is huilen, wat ben ik toch blij met mijn vriendje.
Drie kwartier later staan we op de stal van mijn instructrice. Ik dender meteen de stal in en daar staat hij dan hoor. Mijn Sjaakie, hij glimt als een spiegeltje en ziet er goed uit. Hij begroet me met een klein hinnikje. Snel maak ik hem klaar om te vertrekken terwijl Wietse de trailer aankoppelt.
Ik loop nog even naar mijn instructrice om haar te bedanken voor de goede zorgen en zij geeft mij mijn schrift. Dit had ik meegegeven zodat ze op kon schrijven wat ze gedaan het en hoe het ging enzovoort.
Snel zet ik Sjaak op de trailer en we rijden het laatste stukje naar huis. Ik haal Sjaak van de trailer, haal zijn beschermers eraf en laat alle spullen uit.

LET OP: de komende 3 weken ben ik op vakantie, pas na mijn vakantie komt er een nieuw hoofdstuk Lachen

Roossje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 15:27

Leuk stuk weer!
En dat je op vakantie bent heb je goed gepland,
want dan ben ik er ook niet Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 18:18

Leuk stuk wederom Lachen
Heb je het zelf meegemaakt of niet? Je schrijft het echt heel waarheidsgetrouw Lachen

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 18:24

leuk stuk weer

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 19:20

Ik heb de 5 stukken gelezen, hier en daar vind ik een verkeerde zinsbouw. Mss valt het mij op omdat ik van België ben Haha!

Maar het is echt een super verhaal! ik kan niet wachten tot ik weer kan lezen na die 3 weken. veel plezier op vakantie.

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 19:41

leuk verhaal Tess Haha!

veel plezier op vakantie Kusje

x_dootje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 20:28

Wat een leuk verhaal tess. Je doet het heel leuk zo het verhaal schrijven. Ja

jammer dat je 3 weken weg bent, maar ik wacht wel Clown

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 20:57

Leuk verhaal weer Haha!

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 12:58

Ik ga proberen om vandaag nog een hoofdstuk te schrijven en anders moeten jullie eventjes wachten Haha!

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 13:06

Verlang naar morgen Haha! of over 3 weekjes natuurlijk Knipoog

x_fann

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 13:42

gaaf tess heel veel plezier op vakantie!

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 14:27

leuk geschreven Lachen
maar kun je echt in een uur en 10 minuten van spanje (toch *LOL* ?) naar nederland vliegen?

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 14:32

Uhuh Ja, Engeland is ook maar iets minder dan een uur

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 11:40

veel plzier op vakantie Haha!

x_fann

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 12:25

tess ik mis je Boos!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 13:12

Heeeeel gaaf verhaal!! Ik hou wel van dat romantische Haha! Ik ga het maar volgen!