[FOTO] Mobieltjesfoto's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chantal_

Re: [FOTO] Mobieltjesfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:45

Wow ik vind ze supermooi! Dit al met je GSM, al die mensen die zoveeeeel geld uitgeven aan een camera en jij doet 't gewoon ff zo! Knap hoor Haha!!!

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 20:31

1 4 6 en 7 zijn zeker mijn favoriet..
Echt super! De foto's stralen ongelovelijk veel sfeer uit OK dan!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 10:57

milou123 schreef:
Als je me had gezegd dat je ze met een gewone camera had gemaakt had ik het ook geloofd. Clown
Heel goed gelukt! OK dan!

Ja

Echt heel netjes gedaan. Leuke afwisselende onderwerpen en de zijn nog best wel scherp Bloos!
Mijn mobiel kan dit eeeecht niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:16

Ik weet dat dit topic al ouder dan 2 weken is, maar kon niet eerder reageren ivm mijn examens en wilde toch nog even reageren Lachen

Ten eerste wil ik iedereen die gekeken en de moeite voor 't reageren genomen heeft, heel erg bedanken Ja
En nog even op wat mensen reageren en vragen beantwoorden:

Met welke GSM --> De Samsung D900
Foto 2 --> Hebben geloof ik meerdere mensen van gezegd dat ze die minder vinden, zelf vind ik die dan wel leuk door het schaduwspel op de muur en het plafond en het subtiele stukje lamp rechtsonderin waardoor je toch nog ziet waar de schaduwen vandaan komen. Door de kleuren en het donkere vind ik het een wat duister, angstig sfeertje hebben.
Bewerking --> Alle foto's zijn inderdaad nabewerkt, gewoon zoals ik de foto's die uit mijn spiegelreflex komen ook zou nabewerken Lachen Ik plaats bijna nooit onbewerkte foto's op het internet.

De reacties als "Dit kan mijn mobiel echt niet" of "hier kan mijn mobiel nog wat van leren" heb ik weinig terug te zeggen. Als ik een topic maak met spiegelreflex zijn er mensen die denken "Ja, maar met zo'n camera, dat kan ik met mijn compact niet he!" en als ik een topic maak met foto's met mijn mobiel gemaakt zijn er NOG mensen die zeggen "Ja maar mijn mobiel kan dat niet hoor". Tja, wat moet ik daar nou van zeggen dan? Knipoog

I_Moondance

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:39

Wauw!
Wat een geweldige fotos,
je hebt echt hele leuke composities en ze hebben iets wat niet zomaar iedereen heeft!
Echt heel mooi Pling!
Ga zo door!

Racheltjuh13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:06

hey heb je knap eruit gehaald van je mobiel!
ik weet hoe de mobiel fotgrafeerd heb hem zelf namelijk ook en het is echt een super goede camera voor een mbiel ! je kan zelfs de iso waarde veranderen !
Maar alsnog ookal ist een goede camera voor een mobiel zelf zou ik die foto`s er niet uit kunnen halen ! ( ga het natuurlijk wel proberen!:P)