horse tycoon oid vid ik dat niet erg
eerder vereeerd dat ze mijn paardjes mooi genoeg vinden
maar vind het niet leuk als mijn foto's bij concurenten of erger marktplaats opduiken ..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik was wóest.... het is toen naar mijn weten naar de mesthoop verplaatst. Was geloof ik ook een SA Iemand anders had trouwens ook eens foto's van mijzelf op chatten.nl gezet (deed zich voor als mij dus? maar dan met een andere naam) Maarja, zelf nooit gezien..
magda_90 schreef:MissToseland, voor de zogenaamde profielen jatten ze ook al genoeg
), als fokmerrie en ze liep ZZ dressuur. (Túúrlijk, een 5 jarige haflingermerrie). Ach ik laat het maar, heeft geen zin om over te rellen.
Meestal dus alleen via via? RianneH schreef:Hm.. Hoop ervaringen zo te horen.. Helaas.
@RK, jouw topic ben ik toen tegen gekomen. Bizar eigenlijk.
Maar dan nog een vraagje, hoe ben je erachter gekomen dat je foto's ongevraagd gebruikt werd?

!
nickyu schreef:maar vind het niet leuk als mijn foto's bij concurenten of erger marktplaats opduiken ..

Marjolein_18 schreef:Hoe vinden jullie die foto's eigenlijk? Zoeken jullie er specifiek op?
was namelijk de nieuwe eigenaar en
Arm paard
Eline schreef:Zolang het niet gaat om commercieel gebruik van de foto's, lig ik er eigenlijk niet zo wakker van.
Maar ach, hijvstaat nog steeds gewoon hier in de wei. Vind het wel een compliment dat die meisjes hem zo leuk vinden dat ze hem online in spellen vertroetellen en verzorgen.
Wel staat er bij youtube dat mijn filmpjes gekoppelt zijn aan horsenation oid. Vind het de moeite niet om het allemaal uit te zoeken, maar vraag me toch wel af wat die filmpjes daar moeten
MarcoBorsato schreef:ach, typisch een gevalletje van 'you can look but you can't touch!'