)Je bent goed op weg!
Verhoudingen zijn netjes. Kleur van de bles lijkt nog iets te blauw (maar niet te veel corrigeren met puur wit) en het bruin lijkt nog te rood.
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
Hoe bevalt het werken met een raster? Ik heb het nog nooit gedaan, zal dan wel stukken makkelijker zijn de verhoudingen goed te krijgen? Die zitten ook wel goed.
.
. Ik schilder eigenlijk nooit meer zonder raster, gewoon omdat het dan eigenlijk qua verhouding niet mis kan gaan
.
. Er moeten nog wat meer kleurschakeringen inkomen, hij is nu nog wat pastellerig qua kleur.

Lang geleden dat ik werk van je heb gezien. Erg mooi, ben benieuwd naar het resultaat!
.
. Moeilijk om al die kleuren eruit te halen, haha.
. Lang geleden dat ik een foto heb nageschilderd, maar ik heb de smaak weer te pakken geloof ik
.

<hint>
Heel mooi gedaan, wát een uitstraling zeg!
. De kleuren zijn ook iets anders, komt omdat ik een print van de foto heb gemaakt, en deze print is wat donkerder dan de originele foto. Maar goed, vind het niet écht storend
. Mochten er nog grote fouten inzitten die ik over het hoofd zie zou ik ze graag willen horen, nu kan ik ze nog veranderen, vanavond gaat de vernis er overheen
.
Mooie verhoudingen en een superuitstraling!!
.
.
Rinske schreef:Nou, vandaag krijgt ze hem cadeau, ben benieuwd wat ze er van vindt.
Hij is nu trouwens vernist, en nu zijn de kleuren mooier opgekomen.
! En ze heeft meteen ook alle tinkerboeken besteld die er te vinden zijn op internet geloof ik, haha
.