[FOTO] Marjo.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

smeetjoew

Re: [FOTO] Marjo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 20:48

Prachtig portret! OK dan! Marjolein, mag ik jouw gezicht hebben? Schijnheilig Je bent werkelijk een práchtig goed model!

Scherpte in haar ogen is goed gedaan, maar had ook wel wat scherpte op het gezicht zelf willen zien. Het oogt niet helemaal in verhouding dat de onwijze scherpte alleen maar in de irissen ligt. Maar verder echt top gedaan, heerlijke z/w omzetting. Lovers

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 21:05

smeetjoew schreef:
Prachtig portret! OK dan! [***], mag ik jouw gezicht hebben? Schijnheilig Je bent werkelijk een práchtig goed model!

Wauw.. Dank je wel zeg.
Zo, ben eventjes sprakeloos Lachen
Bedankt!

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 17:05

Ik geloof dat ik de enige ben die de blik van het model niet mooi vind. De blik valt wel op maar toch doet het me weinig. Vind het een beetje 'dode ogen'.

Technisch vind ik het verder een mooie foto Lachen

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 23:44

Mooie foto Ja toch wel een pakkende blik. Het enige wat me erg stoort zijn haar óntzettend ongelijke wenkbrauwen. De linker loopt rond en de rechter zit een hoek in... erg zonde in deze mooie foto Lachen

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 10:14

Ilsemarie schreef:
Mooie foto Ja toch wel een pakkende blik. Het enige wat me erg stoort zijn haar óntzettend ongelijke wenkbrauwen. De linker loopt rond en de rechter zit een hoek in... erg zonde in deze mooie foto Lachen

Tsja, zo lopen mijn wenkbrauwen nou eenmaal. Daar kan ik helaas weinig aan veranderen Lachen

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 11:19

Komt het niet door epileren? Dan heb ik niks gezegd Lachen
Misschien met epileren beide wenkbrauwen een beetje gelijk proberen te krijgen? Lachen

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 11:22

Nee, ik epileer amper Lachen Aan de ene kant loopt ook mijn wenkbrauw aan de bovenkant heer anders dan de andere kant Lachen

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 11:23

Hoi, vind de foto wat teveel belicht; het zou mooier geweest zijn met wat meer nuances van licht naar donker, zodat het gezicht meer karakter krijgt.

De ogen zijn wel heel sprekend, dat stukje vind ik het sterkst.

Verder zal de houding met de lippen open waarschijnlijk horen maar ik vind het wat dommig overkomen.

Misschien een tip voor de volgende foto: Kijk of je het gezicht met meer kracht en uitstraling kunt neerzetten. Knipoog Succes verder!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 15:53

Zulk soort wenkbrauwen heb ik ook. Waarom zouden ze gelijk moeten zijn ? Het zijn zusjes, geen tweelingen.

Ik weet niet wie het zei, maar het viel mij ook al op dat de blik een beetje doods is - in mijn ogen iig. Ik zie er niet een emotie in, de ogen spreken niet voor mij.
Verder is alles wel netjes op z'n plaats.