@Aimee, Leuk dat Sander dan jarig is Volgend project is Ibrahim Ferrer en dan... ehm weet ik nog niet
@Highwaykind, gelukkig dat smaken verschillen, ik ben juist blij met deze ontwikkeling in mijn teken/schilderwerk. Ja, hij heeft verschillende oorbellen in (niet alleen in zijn oren )
@Klien, dank je wel!
Dank dank dank jullie voor jullie complimenten!
@Remy, ja hoor, kan echt niet alles schilderen Maar probeer het wel @Iceprincess, Ik heb echt moeite gehad met de bril. Erg moeilijk Vond het nu passen.. Het is dat ik in een klein huisje woon, er al grote doeken aan de wand hangen, anders had ik m zelf aan de muur gehangen
@Rinske, ik heb een foto gebruikt
Ik kan alleen niet zeggen dat ik al 'klaar' ben met dit model
en terecht! Hij is gaaf Sall!! Blij dat er meer van dit soort werk komt van jouw hand Gaaf om te zien hoe jij dat doet, het grove in je werk maar toch blijft het allemaal 1 geheel. Beetje een kromme zin geloof ik maar weet niet hoe anders uit te drukken
Ook best een schilderij om trots op te zijn. Ik vind alleen hier en daar vooral in zijn gezicht (en oor) de lichte plekken net wat te sterk aanwezig qua tint maar met name qua toets. Over het algemeen is je toets heel goed en past hij super maar in het gezicht is hier en daar een highlight toch net iets te erg aanwezig en valt deze buiten je palet zeg maar. Ik vind zelf vooral de haren erg leuk gedaan. Enne, ik vind jouw geschilderde versie stukken mooier dan de foto.
Dank je wel JoSav! Ik zie wat je bedoeld op de foto, heb ook nog kritisch naar het schilderij in het eggie gekeken, maar daar zijn die highlights veel minder nadrukkelijk aanwezig en vallen ze niet uit de toon.
De schilderstijl vind ik heel mooi, jammer dat de kleuren onderaan iets wat flets zijn maar uit ervaring weet ik dat een foto iets kan vertekenen (mn moeder is ook kunstenares en mailt ook vaak foto's door.. die geven toch nooit zn goede indruk als de schilderijen in werkelijkheid doen.. dus wellicht dat het hierdoor komt?)
Dat schilderij komt me bekend voor, zag het op TV!!!!! Echt super hoe het in beeld kwam, op tv was ie nog veel duidelijker en mooier als hier op de foto. Veel plezier met je carriere!
@RomyV, Dank je wel! Het is idd erg moeilijk om een goede foto van een schilderij te maken. En op deze foto had ik m nog niet gevernished. Dat brengt ook weer zoveel meer diepte en warmte in de kleuren. (ps, wat een bloedmooie friezen heb jij zeg!)