[TEK]hugh laurie. twijfelt: kleur? of zwartwit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [TEK]hugh laurie. twijfelt: kleur? of zwartwit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 23:24

nog nooit van reukloze terpetine gehoord mischien eens uitproberen inderdaad Ja

tja zien hoe ik het ervanaf breng Nagelbijten / Gniffelen ik ben zooo slecht in mensen tekenen Huilen van het lachen je kunt mijn mensen tekeningen, geen mensen noemen Huilen van het lachen

tja oor kleur ( klinkt inderdaad raar *LOL* ) , hier is hij té oranje, in het echt is hij meer zalmig.
oog is inderdaad nog niet af, ben ik nog mee bezig. maar ik was dus aan het kijken hoe mijn camera het nu deed, en hij deed het redelijk, dus ik dacht meteen even een update plaatsen, want wie weet begeeft hij het straks Nagelbijten / Gniffelen
(is al best oud ding. en beetje kapot, en de ene keer doe thij het wel, maar vaak niet Nagelbijten / Gniffelen ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 13:59

na gister mijn camera vervloekt te hebben, omdat hij het weer eens niet deed ( Hamer ), lukte het vandaar wél om een foto te maken!

dus weer een update Lachen
dit keer met detail, van oog en oor.

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 14:02

de kleur klopt totaal niet met de echte tekening Scheve mond
het haar is in het echt iets lichter, het oog iets blauwer, en het oor is iets minder geelig aan de linkerkant en onder.
de paarse delen zijn ook wat voller van kleur.

waar ik me gruwelijk aan erger is de schaduw op zijn voorhoofd, het paarse. ik heb dat deel overnieuw en overnieuwe gedaan. uitgegumt en uitgegumt.. beter dan dit krijg ik het niet meer papier is namelijk bijna helemaal verzadigd door al het gummen..
ik had dat beter kunnen laten hoe het was, aangezien het er eerst beter uitzag dan dit Scheve mond

ook begint hij naar mijn idee alien trekjes te krijgen, en lijkt hij totaal niet..

maargoed, het is mijn eerste mens, met de derwents (heb hem ooit eens getekend met houstkool, maar daar kwam toch een griezel uit Nagelbijten / Gniffelen Huilen van het lachen ROFL ).

ben tot dusver redelijk tevreden hoe het allemaal loopt Ja .