[FB]..Perfect?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Re: [FB]..Perfect?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 18:46

Ik ga mee met WW, het is denk ik het felle aan de ogen.

@ WW: Ik vind iets realistisch tekenen anders dan een foto 'overtekenen'. Trouwens, ik ben totaal geen fan van het realistische tekenwerk. Haha!

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 18:47

Ik vond hem opzich niet verkeerd maar wat ontzettend stoort imo zijn de zwarte randjes om jou ogen.
Sorry maar dat vind ik er echt niet uitzien, je had beter een andere kleur kunnen nemen dan zwart.
Is mooier voor de foto. Want de fotokleuren zijn ook zacht en dan ineens dat pikzwarte maakt je oog wat misvormd.
En zou je lippen tikkie donkerder maken.
groetjes Knipoog

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-07 19:00

Bedankt WW! Dat is iig weer commentaar waar ik écht iets aan heb Ja
Mijn wenkbrauw ben ik idd vergeten Bloos! Wat stom zeg, heb ik echt niet gezien. En mn hals is wel helemaal gedaan, maar is dus helaas wat ruisig geworden waardoor het lijkt dat het niet is gedaan. Aan de achtergrond heb ik helemaal niet gedacht, maar dat zou het idd een stuk beter staan.
Bedankt voor je commentaar meid! Lovers

@ AaronYve
Dat over de zwarte randjes is denk ik een kwestie van smaak, ik zelf vind dat namelijk wel mooi. Verder heb ik de lippen al wel donkerder gehad, maar dat vond ik helemaal niet echt staan. Lachen Verder bedankt voor je commentaar.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 19:02

Als je dat mooi vindt is idd je eigen smaak.
Ik vind er persoonlijk echt niet aan zo! Had beter bruin oid kunnen zijn maar goed. Jou gezicht Knipoog