Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
Foto 5 vind ik vooral erg mooi! 

)

Maar dat kan ook mierenne.ukerij van mij zijn 
)

Had hem anders ook niet uit m'n tas gehaald als ik echt tussen relletjes had gestaan denk ik, dat had ik niet gedurfd nee 
Dat was mij nog niet eens opgevallen bij foto 1. Vind het opzich ook niet storen daarom, maar nu ik het zie is het wel jammer inderdaad
Bij foto 5 was het niet zozeer bewust; er stond een andere fotograaf half voor me met z'n elleboog, dus ik moest een beetje moeilijk doen om alsnog dat moment net snel te kunnen klikken terwijl ik zijn elleboog niet in beeld probeerde te krijgen
Rechtrekken heb ik achteraf niet gedaan omdat ik het ook niet erg storend vond, maar het is niet echt bewust schuin gedaan 
) denk ik
Hoewel hij niet erg symphatiek overkwam...
Hij kwam niet helemaal 100% nuchter over, ik denk dat hij misschien even kwam kijken wat er aan de hand was, alleen gedroeg hij zich niet helemaal netjes
Die laatste foto ga ik inderdaad in mee, maar ik heb wel bewust op de agent scherpgesteld, om aan te geven hoeveel politie er stond (politie, paarden, busje). Ik denk dat een grotere scherptediepte misschien beter had gewerkt wat dat betreft, nu ik er nog eens naar kijk.
Maar ik vind het wel een heel leuk compliment, gezien deze foto's onderdeel worden van m'n serie die als toelatingsopdracht gaat dienen bij een kunstacademie (opleiding fotografie, dat wel
)
Daar heb ik ook nog een aantal foto's van, hun optreden!
Omg wat stom dat ik je dan niet gezien heb.. dan moet je haast wel ergens op m'n foto's staan *gaat zo doorspitten
Foto 1 vind ik de persoon links juist wat extra's geven en de foto zelf vind ik ook echt iets van protest uitstralen en daarom goed in de serie passen. Bij foto 3 is dat mobieltje inderdaad wel storend, aan de andere kant werd er gewoon veel gefilmd / gefotografeerd met die dingen, maar op het totaalplaatje stoort het toch wel weer ja
Er zit wel wat ruis in, als je dat bedoelt met 'pixelig', maar dat heb je met rotweer... dan gaat de ISO wat omhoog he
En opzich vind ik het niet storen, zeker niet met z/w, dan vind ik het vaak wat extra sfeer geven 
Ik verwachtte een paar simpele foto's van een aantal jongelui maf aan het doen ofzo, maar dit is gewoon prachtig! Echt een kunst, super gaaf! 
Eydis schreef:Je hebt de sfeer goed weten neer te zetten!
)

stond net iets voor die Ophokplicht bordjes