Blijdorpblad, had het er onderaan al bij vermeld
maar... als je goed kijkt klopt hij net niet helemaal, met name de kleuren van de voor ons rechter vleugel die heb ik met opzet lichter gemaakt dan dat ze op die foto staan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Blijdorpblad, had het er onderaan al bij vermeld
maar... als je goed kijkt klopt hij net niet helemaal, met name de kleuren van de voor ons rechter vleugel die heb ik met opzet lichter gemaakt dan dat ze op die foto staan

zie hem nou pas!!!! 
weliswaar nog niet af, maar
hij is echt super Lon
Pinda paste niet meer
Ben te enthousiast aan de slag gegaan op groter formaat maar net niet groot genoeg 
Hij komt zo vanaf het papier door het scherm mijn kamer in vliegen

wat een enge dingen zijn dat van dichtbij
en heel lastig om te doen. Ik heb daar Lichen green voor gebruikt met Sand erover/naast en een blauw voor wat accenten. De nagels zijn zwart
De donkere veren zijn een mix van donkerrood, donkergroen, Indigo blauw en paars. De lichtere plekken in de donkere veren zijn aangezet met Lime Green.

!
.
Hoelang ben je daar wel niet mee bezig geweest?
Vind het echt supermooi, werk om in te lijsten!
maar dat was de panter b.v. ook o.a. ook door het grotere formaat. Het lijfje en de kop was zo gepiept maar al die veren en vooral het kleurtjes uitzoeken en mengen was een hoop werk. Ik blijf het wel 1 van de leukste dieren vinden die ik tot nu toe gedaan heb en juist doordat ik al die 'ongewone' kleuren ongegeneerd kon gebruiken 
Pinda past echt niet meer
volgende keer een nóg groter vel papier pakken