Ik vind de witte en de veulens de beste van de drie. De zwarte vind ik beduidend minder. Ik zal dat even toelichten.
Je hebt gekozen om geen kleur te gebruiken (of ja, heel minimaal). Daarbij heb je gekozen voor heel grauwe tinten die dicht bij het grijs staan. Dat kan, dat schept immers een bepaald beeld. Van dat beeld heb je bij de zwarte afgeweken, o.a. door het gebruik van blauw. Daardoor maak je het een beeld dat de illusie schept dat je een kleurenportret wilt neerzetten wat daardoor niet geslaagd is en omdat ik door je andere twee werken de indruk heb dat je juist een grauw beeld van grijstinten wilt neerzetten ben je daar bij die dus ook niet in geslaagd, waardoor hij dus eigenlijk in geen enkele stelling past (of dit nu kleur of je serie is).
De verhoudingen zijn hier en daar misschien niet helemaal optimaal, maar het beeld dat je neerzet is gewoon meer dan prima (afgezien van de zwarte, die vind ik nl. ook wat rommelig qua uitwerking, alsof hij verzadigd is). Het is wel aan te raden wat minder naar de randen toe te werken want dat maakt inlijsten problematisch. Als je dus graag groter werkt en daardoor naar de randen toe blijft werken is het tijd voor groter papier. 
Als je een taxatie wilt kun je het misschien in het taxatietopic (op CB) plaatsen? Let wel, er wordt door de meeste te laag getaxeerd, maar van sommige mensen die daar taxeren kun je toch een richtlijn/indruk krijgen van een prijs voor deze werken/serie.
Verder vind ik vooral de witte erg mooi (vooral persoonlijk omdat de veulens technisch net zo goed zijn) omdat je hem mooi hebt laten aflopen en ik zo'n hoek met de hals gewoon erg mooi vind en ik arabieren in die houding ook op hun mooist vind.