[TEK]Gaia's Itch

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

tuinkabouter

Re: [TEK]Gaia's Itch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:11

wauw Bloos! heb jij dat getekend? Bloos! ik vind hem echt keimooi Lachen

commentaar heb ik dus niet Bloos

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:14

Waauw hele mooie tekening. Vind 'm goed gelukt hoor.

Ik heb nog wel een foto Knipoog Dus als je er nog een nodig hebt.

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 02:04

Bedankt allemaal Lachen

freespirit schreef:
heel erg mooi !!! Komt me een beetje over als een ets of druk..
Zie ik het goed en staat het paard op een ondergrond ?

In het echt is het gewoon een echt tekening, maar idd, door de scan lijkt het wel een ander soort materiaal.
Heb altijd problemen met scanners, ze pikken de lichte delen niet op, zoals dus ook de schaduw op de grond (zwevend paard kan niet he Knipoog ) en wat kleine stukjes tussendoor waardoor het contrast erg hoog lijkt.

@ Marlies, Gaia heeft echt enorme oren, als je in mijn profiel kijkt zie je dat ze kloppen, met name de ligfoto kun je zien dat de vorm en grootte klopt. Had hem eerst ook wat kleiner maar dat was toch net niet Gaia, stukje groter oor en het lijkt wel Clown .

@ iedereen die foto's heeft gestuurd; Bedankt, ik heb er een aantal uitgeprint en die gaan mee. Alleen geen tijd om iedereen nog persoonlijk terug te mailen (waren aardig wat pbtjes). Mocht het lukken zien jullie in de loop van de weken nog meer nieuwe tekeningen voorbij komen. Maar nu eerst verder koffers pakken en morgen hop naar zon Haha! .

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 23:26

Wat een geweldig mooie tekening, Deborah. Jouw tekeningen zijn altijd ontzettend inspirerend Haha!

Die manen waren 1 van de dingen die mij meteen opvielen, maar dan juist omdat ik ze zo mooi getekend vind, echte lokken zijn het. Of het in het echt ook zo is weet ik niet, heb ik ook niet naar gekeken, ik vind het bij deze tekening gewoon passen. Juist vanwege de houding waarbij de lokken naar beneden vallen.
Die aparte houding is het sterke punt van deze tekening, en dat heb je nog eens extra benadrukt door het kader. Dit is niet alleen een technisch ontzettend knappe tekening, maar ik vind dat hij net dát extra beetje x-factor heeft Knipoog