[SCH] Shadow van Shadowlover

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

freespirit

Re: [SCH] Shadow van Shadowlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 13:15

Ik vind het erg knap van je dat je het originele beeld kunt loslaten. Mij lukt dat nog steeds niet; duik toch steeds weer die realistische hoek in. Ik heb het idee dat deze stijl meer op je gevoel inwerkt, véél meer dan alleen een mooi, realistisch plaatje neerzetten.
Het is niet mijn stijl, maar ik bewonder je durf en creativiteit en hoop ook ooit es zover te groeien dat ik ook kan loslaten.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 13:22

Oeps, deze had ik compleet over het hoofd gezien Bloos! (nou moet ik zeggen dat de tekeningen door de vele foto's op UK ook wel errug snel naar pagina 2 verdwijnen.

Ik vind het ontzettend knap wat jij met verf en je eigen stijl voor elkaar kunt krijgen! Je had de naam er niet eens bij hoeven zetten, het paard is zó herkenbaar! Dat je die gelijkenis kunt bereiken en toch tegelijkertijd niet fotorealistisch werken vind ik erg knap, petje af!

Ik vind het leuk te zien dat je nog steeds je eigen stijl vasthoudt en niet in de verleiding komt om te gaan priegelen, dat maakt jouw schilderijen zo origineel en fris.

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 14:55

Dit is niet mijn stijl, maar dat is van Gogh ook niet voor mij Knipoog , toch kan ik wel de artestiekheid ervan inzien, vindt het onwijs knap dat je dit zo kunt uitbeelden, erg apart het bruine oog, dat springt er zo echt uit.

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:54

Oeh Lau, ik vind hem prachtig geworden Ja Wow! !

Inderdaad, helemaal jouw stijl, het kijkt idd fris met al die kleurtjes en lekker speels.
Ik vind hem ook sprekend Shadow geworden, in 1 oog-opslag herken je het spook Haha! !
Ik vind de kleuren hier heerlijk bij elkaar, dat paars past echt mooi.
Een heel bijzonder portret, super Ja !

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 22:43

Ik heb hem vandaag opgehaald en wow wat was het moeilijk om nog 3 kwartier in de trein te zitten en naar huis te moeten fietsen zonder er naar te kunnen kijken!! *LOL* (goed ingepakt in bubbeltjes)

Maar hij staat me hier al de hele avond aan te kijken en ben helemaal flieft Lovers

Mijn ouders vonden hem ook erg mooi.

wat me erg opvalt is dat het met het licht steeds een ander portret wordt... naar mate de avond vordert worden hier verschillende lampen gebruikt *LOL*
dan zie je weer de prachtige paarse achtergrond heel nadrukkelijk, op het moment lijkt de achtergrond er helemaal niet te zijn en lijkt Shadow me recht aan te kijken

ben helemaal gelukkig Haha!