[FOTO] Dirty

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [FOTO] Dirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 19:27

Escha schreef:
Erg bedankt voor je commentaar. Zelf vind ik de beweginsonscherpte wel wat hebben, dit vind ik juist het extra beetje beweging toeveogen in de fotos dan dat ie helemaal haarscherp is. Nu vind ik de foto meer sfeer hebben zal maar zeggen Lachen

Daar ben ik het helemaal mee eens hoor Haha!, het geeft vaak wat extra erbij juist en het is echt een 'beweging', alleen foto 1 is op geen enkel punt echt helemaal scherp en dat vind ik dan weer net teveel onscherpte omdat ik toch wel graag een scherp punt op de foto zie (zoals bij 3) Lachen

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:19

mwa, ze spreken mij zeker niet aan. Ze zijn onscherp en de horizonnen (is dat correct nederlands? Haha!) lopen niet recht. De laatste is het fijnst om naar te kijken.

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-07 19:29

Annemarie_ schreef:
mwa, ze spreken mij zeker niet aan. Ze zijn onscherp en de horizonnen (is dat correct nederlands? Haha!) lopen niet recht. De laatste is het fijnst om naar te kijken.

Rolleyes

Alleen bij 1 is de horizon niet helemaal recht en scherp. En bij die foto vind ik het juist iets toevoegend hebben. Foto 2 en 3 zijn zeker wel scherp. Als je dat niet ziet.. met je toch eventjes naar de opticien Sigaar

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 15:21

Escha schreef:
Annemarie_ schreef:

Rolleyes

Alleen bij 1 is de horizon niet helemaal recht en scherp. En bij die foto vind ik het juist iets toevoegend hebben. Foto 2 en 3 zijn zeker wel scherp. Als je dat niet ziet.. met je toch eventjes naar de opticien Sigaar

vraag dan geen commentaar ****!
met een 'maar...' zul je nooit beter worden, je moet openstaan voor kritiek en anders zul je nooit verbeteren.
Ze zijn wel degelijk onscherp, al kunnen 2 en 3 in photoshop wel verbeterd worden.

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-07 18:33

Waar heb je het over Blond Lips are sealed Natuurlijk wil ik commentaar, maar dan moet het wel nuttig commentaar zijn. Als jij gaat zeggen dat mijn fotos niet scherp zijn terwijl ze zeker wel scherp zijn, heb ik daar gewoon niks aan. Natuurlijk sta ik open voor kritiek! Ik wil liever kritiek dan dat ik in de hemel word geprezen omdat mijn fotos zogenaamd zo mooi zijn.
Maar dat jij niet kan zien dat 2 en 3 scherp zijn.. dan is er echt iets mis met je beeldscherm of met jouw ogen, want ze zijn toch echter scherp! Lachen
En waarom ****! Zeg het dan gewoon inplaats het te censureren Rolleyes

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 19:00

Escha schreef:
Waar heb je het over Blond Lips are sealed Natuurlijk wil ik commentaar, maar dan moet het wel nuttig commentaar zijn. Als jij gaat zeggen dat mijn fotos niet scherp zijn terwijl ze zeker wel scherp zijn, heb ik daar gewoon niks aan. Natuurlijk sta ik open voor kritiek! Ik wil liever kritiek dan dat ik in de hemel word geprezen omdat mijn fotos zogenaamd zo mooi zijn.
Maar dat jij niet kan zien dat 2 en 3 scherp zijn.. dan is er echt iets mis met je beeldscherm of met jouw ogen, want ze zijn toch echter scherp!

misschien ben te kritisch op je foto's, wat niet wegneemt dat m'n commentaar niet klopt en dat je er niks aan hebt. Misschien helpt het als je zelf ook probeert kritischer te worden Knipoog

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-07 19:03

Ik ben heel kritisch op mijn fotos. Ik kijk er wel 10 keer na voordat ik ze plaats. Als ik er niet tevreden mee ben, dan ben ik er niet tevreden mee. En dan plaats ik ze niet.
Als je nog wat kwijt wilt, pb dan maar, want nu gaan we wel heel erg offtopic Lachen