Volgensmij heb je een verkeerde tekening geplaatst perongelijk? Ik vind hem ge-wel-dig. Mooie crop, heerlijke kleuren, super diepte. Misschien alleen de voorpluk nog iets meer uitwerken, iets meer diepte in brengen. Verder; SUPER! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Volgensmij heb je een verkeerde tekening geplaatst perongelijk? Ik vind hem ge-wel-dig. Mooie crop, heerlijke kleuren, super diepte. Misschien alleen de voorpluk nog iets meer uitwerken, iets meer diepte in brengen. Verder; SUPER!
en de tips. Ik ga er zeker wat mee doen en zal nog even naar die manen kijken. Dat blijft ook bij mijn grafiettekeningen het lastigste punt. Maar met kleur kan je zoveel meer uitstralen
( ja ben blond ) Maar ik vind hem VET mooi!! Helemaal niks verre van het perfect! het is perfect!
die warme gloed op zijn hoofd, met name rechts van de bles vind echt super! Citaat:De bles is te wit, de manen te 'dik' en het geheel oogt nogal streperig, daar ga ik nog even voor zitten.

Oh nee... het is een tekening
Knap gedaan dus
!
De kat vond het trouwens leuk om op de tekening te gaan liggen, vandaar dat de rechterkant dit maal niet op de foto staat, die is nogal ehm vaag
geworden.

misschien dat ik dan ook eens kunst ga produceren

denk dat dat inderdaad heel moeilijk is