[FOTO] Portret Hindrik

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [FOTO] Portret Hindrik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 18:44

Kwalitatief zijn ze allemaal prima, dus daar ga ik het niet over hebben verder. Even puur het beeld Haha!

Allereerst maar eens foto 1 en 2 (vanwege overeenkomst tussen beide uiteraard). Nummer 1 is schattig, maar niet bijzonder. Nummer 2 vind ik minder, het meisje lijkt langs haar paard te kijken en daarnaast lijkt de hals van het paard wel erg lang zo. Niet heel erg Fries-like (en je wilt in een shoot natuurlijk niet een Fries presenteren als een KWPN'er he?).

3 en 4 hebben ook wel weer enige overeenkomst. 3 is leuk, maar wel erg standaard. Daarnaast leidt het stukje lucht tussen de hals en zijn manen helemaal links een beetje af. Ik weet van de andere foto's wel dat daar het einde van de vlecht zit, maar dat weet je als je de foto op zichzelf ziet niet. Dan vraag je je een beetje af wat dat toch is met die manen van het dier. 4 is wel erg van onder genomen, en daarnaast mis ik het oog van het paard nogal.

5 is leuk, maar hier mis ik weer het (beetje dichtgeknepen?) oog van het meisje. Belangrijk is natuurlijk dat zowel paard als mens er goed op staat. Verder wel strakke plaat.

6/7, de standfoto's: 6 is absoluut niet positief voor het beeld wat je krijgt van dit paard. Daarnaast is de foto overbelicht. 7 daarentegen is een stuk sterker. Daar stáát een paard. Beetje jammer van die staart tussen z'n benen, maar verder prima plaat.

8/9/10: Schattig, maar standaard, spreekt niet echt.

Doe ermee wat je wilt, mag je aan de hand van mijn commentaren zelf kiezen welke foto's ik het beste zou vinden enzo Haha!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-07 19:39

Oke heb ik net een heel l*lverhaal getypt is he weg Verdrietig goed waar het op neer kwam was dat ik iedereen wilde bedanken voor alle tips en dat ik denk dat ik nummer 5 zeker in mijn portfolio van de site zet (en miss ook 1).

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 09:23

Ik zou voor 1 en 7 gaan Lachen
Maar 5 is idd ook heel mooi!

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 10:35

Ik ga voor foto 1 en foto 3, die vind ik erg mooi!
Leuke composities gebruikt en je bent zeker niet slecht in paardenportretten hoor!

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 16:07

ik zal voor foto 2 en 7 kiezen vind beide foto's wel wat hebben.
Inderdaad wel jammer dat zijn manen zijn ingevlochten

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-07 09:30

netam12 schreef:
ik zal voor foto 2 en 7 kiezen vind beide foto's wel wat hebben.
Inderdaad wel jammer dat zijn manen zijn ingevlochten

Ik snap het maar volgens mij al zoals eerder gezegd zijn zijn manen echt lelijk nu. De eigenaresse is ook aan het proberen de manen weer goed te krijgen.

Verder dank jullie wel.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 12:20

3 & 8, zeker weten, prachtig!