[VRAAG]Tastbaar portfolio

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Verosjaak

Re: [VRAAG]Tastbaar portfolio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 21:10

Oke hartstikke bedankt voor deze uitleg. Ja ik zal zeker goed aangeven wat ik wel kan en niet kan, en ben ook zeker bereid dingen te leren.

(dit zie ik namelijk terug in mijn nog lopende opleiding. Ik vind wat ik nu doe eigenlijk helemaal niet leuk meer, maar vind het zonde om 2 jaar weg te gooien dus ik doe dan nog gewoon mijn best om mijn diploma te halen).

Ik zal in mijn achterhoofd houden dat het dus een echte kunstacedemie is en zal dan tijdens de open dagen zeker de vraag stellen of ze lessen in het werkelijke fotografie geven.

Anoniem

Re: [VRAAG]Tastbaar portfolio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 21:12

Je zult lessen fotografie krijgen, maar waarschijnlijk alleen gedurende de eerste 2 jaar oid. Dan wordt er waarschijnlijk van je verwacht dat je de camera dusdanig weet te hanteren dat je de creatieve mogelijkheden ervan kent.

Maar goed, ik hoop dat je je goed laat informeren inderdaad over de inhoud van de studie en waar ze je nu uiteindelijk voor opleiden, want anders zou het je nog wel eens tegen kunnen gaan vallen. Als je meer in de richting van de journalistieke fotografie wilt, heb je mijns inziens meer aan bijvoorbeeld de fotovakschool.