Die vind ik helemaal niet storen, en ik weet wat je bedoelt, ik had eerst een klein copyright op de foto's op HT, word er opeens gezegd dat ik die niet zelf gemaakt heb maar gejat heb, en das behoorlijk irritant als mensen dat gaan zeggen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

[***] schreef:Waarom staat in het berichtje hierboven.
Maar bij die voorbeelden onderaan enzo, daar knippen ze het dan toch gewoon vanaf?
Kan ik het er evengoed niet opzetten ... Of zouden ze ondertussen toch wel doorhebben dat je niet aan foto's met een duidelijke copyright moet zitten? (weet wel dat je dit bij geen enkele foto moet doen, maar dat weet niet iedereen (of wil niet iedereen weten).
Hypofocus schreef:Je verliest er toch niets door als iemand je foto's jat?

Ik weet ook wel dat het door copyright niet altijd voorkomen wordt, maar hoe groter en irritanter de copyright, hoe minder kans je hebt dat deze verwijderd wordt en de foto gewoon gebruikt wordt. Daar ben ik vrijwel 100% zeker van.
)
) dan op deze manier:
xEline schreef:1 & 2 dat valt niet echt op
[***] schreef:xEline schreef:1 & 2 dat valt niet echt op
Waarom struikelen zoveel mensen hier dan over?![]()
Ik vind het ook niet echt opvallen (ok, je ziet het maar dat is net de bedoeling, en bij sommige foto's is het misschien wat beter te zien dan bij anderen) maar blijkbaar storen heel veel mensen zich hier om de 1 of andere reden aan...

Horsesandme schreef:Ik zou de eerste nemen. Van die 2 onderin heb je denk ik wel de kans dat ze het eraf knippen en alsnog gebruiken. die onderste is best wel dik. Wel opvallend natuurlijk maar wel minder mooi. De eerste het staat er wel maar de foto is wel nog duidelijk te zien

x_Marr schreef:Ik weet niet waarvoor er zo'n drama wordt gemaakt dat er geen copyright op moet
[naam] wil een copyright erop KLAAR, help haar dan ipv. te gaan zeiken: GEEN copyright.
Als er wel een copyright op staat worden ze minder snel gekopieerd IcePrincess, ik heb nog nooit op HT(paardenspel) een foto gezien met een copyright(zoals de 1e en 2e) er dwars doorheen die gekopieerd was en die ze gebruikten als plaatje bij het paard: wel de foto's die maar een erg kleine copyright hadden die je er zo af kon knippen.
Ik zou ook het liefst geen copyright erop zetten, maar zolang foto's zomaar gebruikt worden zie ik dat niet zitten, dus mij overtuigen lukt inderdaad toch niet 
En indien wel dan moeten ze een een leven gaan zoeken want dan hebben ze veel te veel vrije tijd
SONY schreef:Hoe doe je dat eigenlijk er zo'n copyright opzetten???
x_Marr schreef:Ik weet niet waarvoor er zo'n drama wordt gemaakt dat er geen copyright op moet
Sabine wil een copyright erop KLAAR, help haar dan ipv. te gaan zeiken: GEEN copyright.
Als er wel een copyright op staat worden ze minder snel gekopieerd IcePrincess, ik heb nog nooit op HT(paardenspel) een foto gezien met een copyright(zoals de 1e en 2e) er dwars doorheen die gekopieerd was en die ze gebruikten als plaatje bij het paard: wel de foto's die maar een erg kleine copyright hadden die je er zo af kon knippen.
whisperramse schreef:Versie 5 en 6 vind ik het prettigst