zin in Bokt-expositie ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

IcePrincess

Re: zin in Bokt-expositie ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 22:44

Ik vind het een leuk idee, met name om er een een veiling aan vast te plakken. Hele kermissen eromheen vind ik niet nodig, dat leid de aandacht van de werken zelf af. Gewoon enkel een expo met veiling voor een goed doel zou ik dan voor gaan.

En vrij voor iedereen, pro, amateur, commercieel of niet. Voor een goed doel iedereen die eraan mee wil werken mee laten doen, niemand die de opbrengst van het werk zelf in zijn zak zal steken.
Dus waarom mensen weigeren? Wat bekendere namen ertussen zal juist meer mensen trekken Knipoog .

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 12:34

Leuk idee, maar net als JoSav zegt, waar leg je de scheiding? Ik heb ook bijverdiensten uit mijn werk, heb schilderijen naar het buitenland verkocht en zit qua prijs wat duurder dan de gemiddelde bokker, maar dat maakt me nog geen professioneel kunstenaar (al is het maar om het feit dat ik geen website heb en het meeste verkoop via mond op mond en mensen die mijn werk irl gezien hebben, aangezien ik geen fatsoenlijke camera heb..), sterker nog, echt commercieel ben ik ook niet want dan zou ik veel vaker mijn dingen hier neerplempen voor de verkoop Haha!. Het lijkt me wel heel leuk, en ik zou er ook best aan willen meedoen..

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-07 13:08

Okay, ik heb dus de semi-professionele en professionele kunstenaars die zich o.a. bezighouden met hippische thema's en hier regelmatig op UK posten totaal verkeerd ingeschat Bloos . Ik ben blij verrast.

Ondanks dat Bokt totaal niet betrokken wil worden (is jammer maar absoluut niet noodzakelijk om tot een succesvol evenement te komen), blijf ik het een interessant idee vinden.
Ik meen wel dat de expositie (met veiling) in combinatie moet worden gehouden met een bestaand hippisch evenement. Als was het maar om de bezoekersaantallen te vergroten.

Ik heb een idee waarmee ik de komende tijd even aan de slag wil, kijken of e.e.a. haalbaar is.

Blijf ideeën spuien !!!

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 14:12

Ik volg dit ook even, val onder de amateurs Lachen
Expositie (open voor iedereen!) in het echt maar ook online, en verbonden aan en veiling voor een goed doel lijkt me leuk!
Snap zo snel niet wat het gedoe met het bokt logo / associatie is, maar goed.

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 18:59

Dat idee van het door bokt georganiseerde evenement bedoelde ik om de echte amateurs zoals in de 1e post omschreven toch een druk publiek te laten krijgen.
Snap wel dat Bokt afzijdig wil blijven, dat heeft natuurlijk te maken met meer wedstrijden en evenementen enzo die evt. buiten hun medeweten die naam kunnen misbruiken.
Maar er kan altijd een groep bokkers een expo organiseren met als onderwerp paard en hier eventueel een oproep plaatsen, waarin ze hun evenement omschrijven en dat er nog plaats is voor een x aantal tekenaars en of er nog geinteresseerden zijn. Dat lijkt me uiteindelijk het makkelijkst haalbaar.

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 19:55

Ik vind dit wel interresant! Vol het even Lachen

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 05:14

hee leuk idee! ik ga mee nadenken