[FOTO] Mijn eerste Bruidsreportage.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

maras

Re: [FOTO] Mijn eerste Bruidsreportage.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 09:49

Nog even een andere reactie: ik heb net in je profiel gekeken en daar staan een paar schitterende hondenfoto's in, echt geweldig. Van mijn honden mag je meteen foto's komen maken maar over een evt. bruiloft reportage twijfel ik nog Lachen

Marlies1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 10:48

Foto's nog eens bekeken. Knipoog
Wat ook heel mooi kan zijn, is een foto maken van het grote geheel, waarin het bruidspaar een bescheiden(ere) plaats inneemt.
Bijvoorbeeld foto 7. Ik begrijp dat de foto's bij een watermolen zijn genomen. Dan kan je bijvoorbeeld ook de hele watermolen of een groot deel ervan op de foto zetten, terwijl het bruidspaar (zoals hier) alleen maar aandacht heeft voor elkaar. Dat kan ook een heel mooi effect geven.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-07 14:09

Marlies1 schreef:
Foto's nog eens bekeken. Knipoog
Wat ook heel mooi kan zijn, is een foto maken van het grote geheel, waarin het bruidspaar een bescheiden(ere) plaats inneemt.
Bijvoorbeeld foto 7. Ik begrijp dat de foto's bij een watermolen zijn genomen. Dan kan je bijvoorbeeld ook de hele watermolen of een groot deel ervan op de foto zetten, terwijl het bruidspaar (zoals hier) alleen maar aandacht heeft voor elkaar. Dat kan ook een heel mooi effect geven.

Die heb ik ook. Ja Maar kan moeilijk alles plaatsen.

Marlies1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 15:08

Ah, oké. Haha!