[Foto]Afdrukken op linnen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dirkje_

Re: [Foto]Afdrukken op linnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 07:56

1 - 8 - 10
Daar zou ik uitkiezen
Trouwens 11 zou ik ook nog over twijfelen Clown

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 07:57

Foto 2 en 10 zijn erg mooi, maar ook behoorlijk 'standaard'. Je hebt een wereldreis gemaakt, dan zou ik een bijzondere nemen die dat ook goed weergeeft. Lachen

Foto 6 heeft [met wat meer kleur en contrast] bijzonder licht. Alleen jammer dat net die 'paal' er niet op staat, maar die kan je er ook op bewerken. Vingers aflikken Je ziet vanaf zo'n oude tractor een mooi bananen veld met die prachtige bergen. Waar kan je dat nou vinden?

En eventueel is 3 ook een leuke. Die moet dan nog wel wat nabewerking hebben, maar ik denk dat die ook wel mooi is. Maar mijn favoriet tussen deze 15 is toch echt wel nummertje 6. Haha!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 12:15

@Smeetjoew: Hoe bedoel je? Die paal? Je bedoelt de uitlaat? Geen idee hoe ik die er nog op zou moeten bewerken. Blond
Overigens ben ik het wel met je eens dat deze foto niet standaard is. Hij is ook speciaal voor me, omdat ik véél tijd op dat ouwe wrak heb doorgebracht en dat uitzicht me op een gegeven moment de neus uitkwam *LOL*

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 12:35

assie schreef:
Roseane schreef:
Nummer 8 en 9 zie ik niet, dus: 10!
Hééél erg jammer dat je deze foto niet met de HDR techniek gemaakt hebt..

De wat? HDR?
Wat is dat? Verward
Ik heb een cameraatje, zo simpel als wat, heeft maar één stand... dus ik ben al verbaasd dat dit er überhaupt uit is gekomen. Clown

HDR; je maakt 3 foto's met verschillende belichting en plakt die over elkaar. (1x normaal, 1x over en 1x onderbelicht)
Voorbeeldje: http://www.thinking-picture.com/index.php?id=108

assie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 12:39

O wow! Die vind ik echt schitterend.
Maar goed, zelfs als ik had geweten van de HDR-techniek was dat écht niet gelukt met mijn cameraatje Tong uitsteken . Ik zal het echter onthouden voor als ik ooit nog een échte camera krijg. Bedankt!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 14:33

Ehm.. Inderdaad de uitlaat. Haha. Kwam even niet op het woord. Nagelbijten / Gniffelen *LOL*
Zou je anders de foto van de tractor in groter formaat naar me willen sturen? Dan zal ik iets proberen. Lachen

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 14:37

11 zeker weten! zal vast heeel mooi staan in je huis! de rest is ook wel erg mooi maar ik zie het dan even voor mij in een lijst in ene huis

Srtha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 14:39

10 en zolaten super mooi!!

chicolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 14:41

10 vind ik het mooist! Ik moest trouwens wel erg hard lachen om die lama Nagelbijten / Gniffelen

assie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 15:01

Die lama was wel grappig inderdaad! Hij wilde heel erg graag brokjes en was zwaar beledigd toen ze op bleken te zijn *LOL*

Iemand op een ander forum heeft voor mij deze bewerking gemaakt;
Afbeelding
Ik denk dat dit hem wordt. Nummer 10 dus, maar dan wat opgelicht.

Bedankt allemaal voor jullie meningen, meer meningen zijn natuurlijk altijd welkom.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 15:12

Na nog eens te hebben nagedacht worden het er waarschijnlijk trouwens 2, ligt een beetje aan de bewerking die smeetjoew gaat maken Knipoog

Of misschien toch 3... als ik de gletsjer(8) ook ga afdrukken... Hmmm... En misschien dan het Doorkijkje (1) ook maar.
Argh!

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 15:17

Ik vind 8 en 11 de mooiste om als schilderij/doek te maken Haha! zowiezo wel mooie foto's allemaal.