[SCH] W.I.P. Tinker (in acryl)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

janique

Re: [SCH] W.I.P. Tinker (in acryl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 11:42

Hij is qua verhouding idd niet helemaal lekker, maar je hebt er wel een heel schattig plaatje van gemaakt tot nu toe. En dat is ook belangrijk Ja Oogje en manen zijn heel mooi, en erg sprekend,.. Naar zijn onderlip zou ik nog even kijken, deze is wat groot en detailloos, maar volgens mij komt dat zeker goed!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 12:42

kommentaar is al gegeven ik ben heel benieuwd hoe het wordt
misschien wat meer kleuren in het wit gebruiken hahaha

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-07 15:37

@ janique: klopt onderlip is ook niet naar mn zin... en verhoudingen... Bloos tja... laten we er maar op houden dat ik nog een hoop kan leren Nagelbijten / Gniffelen

@basisbrok: jep meer kleur in wit moet ook, maar is soms best lastig... gelukkig kan ik er nog een hoop aan veranderen...

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 10:31

ja ik weet dat dat moeilijk is ik heb daar ook moeite mee vandaar dat het me opviel

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 12:21

Ik vind hem heel gaaf!
De te brede kaken zijn al genoemd, daardoor lijkt het hoofd heel kort te worden en dat is wel een beetje jammer, want daardoor heeft ie zo'n my little pony hoofd.
De onderlip zou ik iets meer laten overlopen, tussen het roze en het witte. Het is nu zo strak.
Het oog vind ik heel mooi rond, alleen dus ietsje te groot en het lijkt net alsof hij omhoog kijkt, was dat de bedoeling Knipoog ?

Nog een tip voor het met verhoudingen tekenen; het klinkt heel dom, maar mijn oma zei altijd dat je met je potlood de maten moest meten, zoals ze dat in films ook altijd doen, (=heel stoer het potlood voor je uithouden en dan met je duim de lengte/verhoudingen bepalen *LOL* ). Het ziet er misschien wat dom uit en lijkt omslachtig, maar het werkt echt goed.
Zelfs ik krijg de verhoudingen dan nog wel enigszins op papier Tong uitsteken

Succes er nog mee iig.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-07 18:49

hahah dat klinkt helemaal niet dom hoor, daar ben ik soms ook wel mee bezig, maar mn verhoudingen zijn soms nog ver te zoeken....
ik heb nu dnek ik ook een besluit genomen voor de achtergrond, na lang dneken en overleggen met collega's besloten om t egaan voor lichtgroen.... en dan echt heel licht groen...

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-07 15:36

AF!!!!!!!
ja je leest het goed mn schilderij is eindelijk af! na vele tussenstops is het dan eindelijk voor elkaar.
achtergrond is anders geworden dan ik eerst in gedachten had, maar uit eindelijk vind ik het toch wel mooi!

natuurlijk zijn er puntjes zat die ik persoonlijk liever anders had gezien,
: oog, oren, manen rechts, neus (meer details) wang rechts (wit op gekomen kreeg het niet meer goed grrrr....)

maaarrrrr... ik ben op de goede weg vind ik en gewoon flink doorgaan dan kom ik er vast wel een keer, en wie weet hang ik ooit naast van gogh ROFL

nou genoeg gekletst hier is het schilderij:

Afbeelding

ps: ik weet niet hoe jullie het plaatje zien, want ik heb thuis een breedbeeld scherm en dan ziet ie er erg kort en breed uit, dit is in het echt dus niet.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 15:52

Kan hem zien hoor Ja

Ziet er erg gaaf uit!

Vind alleen die kin haartjes er een beetje verloren bij hangen. De overgang had iets beter gekunt maar vind hem echt super gelukt!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-07 16:11

ja idd, een van de dingen waar ik niet meer aan wil prutsen...
kwam op het laatste moment met die haartjes, en had die beter al halverwege er in kunnen gooien Haha!

Tumba

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 21:40

MOOOIIII

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-07 20:03

dank je wel!

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 20:09

echt gaaf Haha!