[TEK] *wip* Amber van capopjekop @ bokt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [TEK] *wip* Amber van capopjekop @ bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 16:00

Opzich een leuke tekening, maar ik vind de neus niet af. De kind is te rond, hij heeft niet de vorm die je op de foto ziet. Lachen

De neus vind ik te roze. Zoals je op de foto ziet begint het roze pas een stuk verderop, dan wat jij hebt gedaan.

Ik krijg het idee dat je net niet goed genoeg naar de foto hebt gekeken, je hebt er in ieder geval een beetje je eigen draai aan gegeven.

Ik heb nog nooit andere tekeningen van je bekeken geloof ik dus ik heb ook geen idee of dit misschien gewoon jouw stijl is. Haha! Knipoog

Qua kleur vind ik de poownie ook een beetje te donker. Je hebt volgens mij een hele eigen manier van kleurovergangen. Daardoor is je werk denk ik wel heel herkenbaar voor iedereen. Lachen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 17:11

Ik ben nu vooral aan het experimenteren met kleuren dus dat kan idd wel kloppen,...
Of ik een eigen stijl heb kan ik niet zeggen, ik kan heel moeilijk naar mijn eigen werk kijken Nagelbijten / Gniffelen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 17:16

Cyn je gaat vooruit Lachen Ik vind deze tekening heel sprekend, en je hebt trouwens wel zeker een eigen stijl Ja
Mooi compliment ook dat je tekening beter lijkt dan de foto. Knap gedaan.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 10:13

ik vind hem er goed uit zien het enige wat ik er nog aan toe zou voegen is dat het bit echt uit de mond komt dus dat dat duidelijker lijkt Knipoog

Marielle88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 11:42

hey cyntje! je kan mooi tekenen Cool verder geen verstand van haha
maar doe het je niet na Knipoog