Voor de rest echt SUPER! Ik doe het je zeker niet na!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Het oog is helemaal goed! Niks meer aan veranderen. Ik vind 'm helemaal niet dood..
Ik zou de knotjes doen, zoals je het meest rechtse knotje hebt gedaan, net achter de oren.
Draak schreef:Kan je mijn paard ook nie doen
smeetjoew schreef:Ik zou de knotjes doen, zoals je het meest rechtse knotje hebt gedaan, net achter de oren.

De reflectie in het oog is wel super!! 

)
. Het moet wat verder rond naar onderen lopen om dan naar de binnenooghoek toe weer omhoog te komen. Volgens mij

Hij is nu al veel minder 'dood' Zal strax even n nieuwe update plaatsen
Alhoewel ik de terpetine geur gemengd met olieverf, rondslingerende kwasten en verf in je haar ook helemaal niet onprettig vind hoor

Eliine schreef:Haha scheelt idd n hoop troep RemyAlhoewel ik de terpetine geur gemengd met olieverf, rondslingerende kwasten en verf in je haar ook helemaal niet onprettig vind hoor
. Maar mijn huisgenoten delen helaas mijn mening niet
Ik vind het belachelijk dat ik ergens in huis een weggepropt plekje aan een oude tafel heb in plaats van een mooi licht atelier dat ik met verf kan bespatten...
Hier hetzelfde hoor
ik kan praktisch alleen in de zomer schilderen, want anders kunnen de ramen niet open en dan gaat iedereen n beetje dood in huis
Mijn familie is heeeeel blij dat ik voor n groot gedeelte op digitaal overgestapt ben

ik denk dat het oog een pupil nodig heeft en misschien wat duidelijker aangezet verschil in de ooghoek, nu is het een bruin vlak.