[TEK] Senna WIP

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dowski

Re: [TEK] Senna WIP

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 10:19

Cyntje schreef:
shadowlover schreef:
Hij is heel mooi Cyn, je hebt de verhoudingen heel goed, vind het voetje niet eens echt raar, het geeft mij een beetje het gevoel, dit kind is pas een dag of wat oud.... dan zijn het toch net omaatjes?
ik vind alleen jammer, net wat Lon zegt, met het "inkleuren", je ziet de overlappingen, hierdoor krijgt het een heel streperig geheel

maar ik vind het knap wat je maakt Knipoog , het lijkt me heel moeilijk

Zoals ik Lon via PB uitlegde heb ik kalkvorming in mijn arm Knipoog Ik kan ook niet meer dan 2 regels 'netjes' schrijven, klinkt raar maar waar Vork
Vandaar de overlappingen, het duurt bij mij even een tijdje voordat ik de juiste kracht in mijn arm gevonden heb Knipoog achja ,... Als mijn arm 'moe' wordt ga ik ook harder drukken en moet ik ook stoppen om het verschil in de tekening niet te groot te maken.

Ik weet dat je problemen hebt met je pols, daarom vind ik het ook zo knap dat je zoiets voor elkaar krijgt ondanks die handicap (had ik er ff bij moeten zetten geloof ik Bloos ) maar ja, als ik een puntje op moet noemen, dan is dat het....

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 10:55

wat een aparte tekening! tot nu toe vind ik dat je goed bezig bent zeg! Alleen die overlapstreepjes idd, maar daar is al genoeg over gezegd. Dapper dat je zoiets aandurft... handen en een baby.. niet het makkelijkste.... ben benieuwd naar het eindresultaat!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 18:59

Kun je de orginele foto plaatsen?
Ik zie een lange rechter wijsvinger, geinig voetje en een bobbeltje in de rug. Nou ja, het zal wel zo horen, ik wil graag het orginele foto zien zodat ik een beetje ken vergelijken, want zo ken ik er niet zo veel, euh, over commentaar geven Clown
En bij het linker voetje zie ik 2 strepen, wat zijn dat precies? t Is niet een 'hobbel' volgens mij. (hobbel? Sigaar). Ik vind de schaduwen en verdere verhoudingen wel mooi gelukt. Men complimenten Haha!
BTW wat bedoel je met WIP Koe?
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 15-08-07 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 19:01

De originele foto mag ik niet plaatsen want die komt van een fotograaf. Het bobbeltje in de rug staat al eerder in dit topic vermeld,.. dat is het andere armpje.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 19:02

Uh oke.
Moet ik even goed kijken

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 10:41

W.I.P betekent: work in progress.
Ik had dat in een ander topic ook al gevraagd want ik wist het ook niet. Knipoog

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 10:50

De volgende stap komt er pas rond 26 augustus op te staan. Ik ga lekker een weekje op vakantie en neem Senna mee Knipoog
Idd Darwin: Work in progress,... maar ze heeft later haar post bewerkt en toen ik erop reageerde stond het er nog niet Clown

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 10:56

Klopt ik had het nog bewerkt haha.