Alleen als ik er meer licht bij gaf, viel hij uit de serie. Vandaar dat hij eigenlijk net te donker is om te kunnen zien wat het precies is

@ Veirl: Oké, dat kan
Ik vind de plaatsingen juist precies goed zo 
Heb je verder geen commentaar/tips?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik vind de plaatsingen juist precies goed zo 
Elessar schreef:Reactie kan inderdaad wel wat minder, imo, Frozenstar
Ik zie 'm nu wel. De boodschap is wel erg clear dat je in 'strijd' bent met jezelf. Nu je zegt dat je in 'strijd' bent met je lichaamsgewicht, vind ik het zonde dat je het meetlint op middelste foto in je mond hebt. Daarom spreekt de derde foto mij meer aan, alleen is daar niet bijzonder duidelijk te zien dat het meetlint om je middel zit.
Belichting en z-w omzetting is wel erg lekker.

Frozenstar schreef:@ Veirl:
Heb je verder geen commentaar/tips?
Elessar schreef:Ben nu wel heel benieuwd naar het belichtingsverhaal.
Haha. Erg knap gedaan!

WildWings schreef:Ik had misschien bij foto 2 ervoor gekozen om je mond als het ware "dicht te binden" met een meetlint, hoewel de boodschap zo natuurlijk ook wel overkomt. Het enige wat ik jammer vind is dat foto 1 en 2 een duidelijke scheiding hebben en dat foto 2 en 3 (op mijn scherm iig) in elkaar overlopen. Maar de foto's zelf zijn fijn, z/w vind ik goed passend en bedoeling / boodschap vind ik erg duidelijk zo.Mooi, FS!

Ik vind hem gaaf. Heb geen commentaar. Vind het wel knap dat je het met een telefoonlampje onder het dekbed hebt gemaakt. Geeft nog een extra dementie aan de foto.