Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Hoofdstel aarde is een hele goede, ik geloof dat ik ga kijken of ik die nog wegkrijg ja, bij water en metaal vind ik het zelf minder storen. Water vind ik zelf van deze serie ook het minst gelukt, het is wel degene waar ik het meest aan gedaan heb, verschillende malen overnieuw begonnen, maar maar dan dit kreeg ik er niet uit.
. Ben gewoon alleen op het beeld afgegaan.
. Qua oog: bij de oorspronkelijke foto hangt er al een pluk manen voor zijn oog, ik heb nog gekeken of ik iets kon doen met knippen/plakken, maar dat werd te onnatuurlijk. Bedankt voor je uitgebreide commentaar!
)
Dat hoofdstel heb je netjes kunnen wegwerken!
Goede aanvulling voor je portfolio.
Ik zou bijna vragen of je van mijn Heaven & Lin ook iets soortgelijks wil maken ?!
:D:D Op de DVD van Emiel Voest kan je vinden de 5 onderwerpen
) in de kamer hangen......... De tv mag de deur uit!!! Kan hier uren naar kijken! Knap hoor!
Ik vind juist vuur en metaal de minste omdat ik daar de overgangen minder soepeltjes vind lijken dan bij de rest. Bij lucht vind ik het geweldig hoe je hebt bedacht hebt om veertjes van de manen te maken. Aarde vind ik ook heel origineel uitgewerkt, ook leuk dat het echt iets robuusts uitstraalt (zeker deze versie zonder hoofdstel). Water vind ik ook zo'n heerlijke uitstraling hebben, alleen de overgang schoft - rotsen/water had van mij nog ietsjes netter gemogen. Maar ontzettend origineel zeg, en super uitgewerkt