Dan is er toch iets misgegaan met de bewerking
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dan is er toch iets misgegaan met de bewerking

Frozenstar schreef:Wat dan?
Ik heb ogen bewerkt en zwartwit omzet en enkel contrast...
Veirl schreef:Er zitten ontzettend veel vlekken en dingetjes op de foto, zoveel dat ik eerst dacht dat Mariët ziek was!
Erg jammer van de foto...
Myukii schreef:Oeh wat eng, het ziet er inderdaad uit of Mariët gigántisch ziek is..![]()
Verder wel weer een mooie foto, afgezien van de kwaliteit dan.. Vind het alleen jammer dat ik al gewoon zó veel van dit soort foto's heb gezien, ook waar zij op stond. Doe eens gek, probeer eens wat nieuws, want die close-upjes, mooie ogen, bekende modellen-blik, tja, sorry, maar het wordt allemaal zo standaard

Vue schreef:Misschien had je er dan beter een FB tag voor kunnen zetten..
Natasja91 schreef:Vue schreef:Misschien had je er dan beter een FB tag voor kunnen zetten..
Lekkere steek onder water dit.
Frozenstar schreef:Hoe heb je de foto omgezet naar zw/w?Wat dan?
Ik heb ogen bewerkt en zwartwit omzet en enkel contrast...
Elaine schreef:Ik vroeg niet of ze hem omgezet had maar hoe.Ja Katja, de kleurenversie staat er in een link onder.

Frozenstar schreef:En vandaar mijn vraag hoe je het naar zw/w hebt omgezet.Vandaar mijn vraag, weet er iemand een goede huidbewerking hoe ik dit het beste kan oplossen?
Six schreef:Ik vind de blik en de foto zelf super..
Alleen wat heb je er aan bewerkt?
Het geheel lijkt wat pixelig en de huid is wat vlekkerig..
dat wel
Het is natuurlijk ook niet mooi om er zo'n plastisch strakgetrokken huidje er van te maken. Oplossing weet ik zo niet, ik denk dat de foto lichtelijk verpest is ?