[FOTO] Frozenstar/magstyle.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Neej

Re: [Foto] Frozenstar/magstyle.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 13:22

Nou, die opmerking van redrumfox gaat ook even nergens over.. :S

Ik vind het een hele mooie foto, maar ik ben geloof ik de enige die zich niet stoort aan je hand en je oksel Knipoog

Je had misschien wel recht in de camera kunnen kijken, zoals in je een van de foto's in de vorige shoot...

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 13:28

Ik vind je ideeën de laatste tijd érg gaaf, Jet! Complimenten daarvoor. OK dan!

Verder vind ik de foto niet heel geweldig. Inderdaad erg jammer van haar tanden. Nou ja, dat deze zo zijn uitgekomen.
Ik vind het handje wel fijn daar boven, maar haar schouders komen hierdoor ietwat raar uit. Beetje uit verhouding ofzo?
Imo heeft Frozenstar wel mooier op de foto gestaan. Ja

Ben benieuwd hoe het de volgende keer uitpakt. Met betere belichting e.d. Lachen

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 20:44

Dit vind ik eerlijk gezegd je slechtste foto die ik gezien heb. Dat niet eens, het ligt aan de bewerking.
Ookal is het "magazine style" dan nog vind ik hem vreselijk overbewerkt! Ogen komen ook heel akelig over zo. Als ik naar deze foto kijk krijg ik eerlijk gezegd geen prettig gevoel bij. Ik vind frozenstar er persoonlijk ook helemaal niet mooi opstaan, misschien door de hoek waaruit je gefotograffeerd hebt, de houding, of de bewerking. Ik weet niet wat ik zie. Ze kijkt een beetje "doods"

Denk dat je toch meer aan het licht had moeten werken dan toch zo een foto proberen te maken. Zoals op origineel en bewerkt te zien is. Bijvoorbeeld aan de schaduw onder haar neus.

Normaal ben ik wel echt absoluut weg van je foto's, beetje een tegenvaller deze. jammer. Wel leuk idee tho!

Guinevere

Re: [FOTO] Frozenstar/magstyle.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 03:12

Inderdaad, een beetje doods (ik moest gelijk aan CSI denken). Komt doordat het geheel (huid & achtergrond) erg blauw getint is. Ik vind het origineel dan veel mooier, maar ik snap dat dat niet de opdracht was. Knipoog

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 08:42

Redrumfox schreef:
Is dat meisje trouwens verstandelijk gehandicapt? Mensen die dat hebben kijken namelijk ook altijd zo vreemd. Hoop niet dat ik nu iemand beledig. Knipoog

Ik tem even, dit kan echt niet!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 08:46

Rustig maar dames ik heb het eventjes gemeld aan de mods! Moet Redrumfox nog ff zo doorgaan met haar uitspraken! GRRR!

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 11:05

Moderatoropmerking:
Redrumfox, ik neem aan dat je zelf ook wel begrijpt dat dit soort opmerkingen voor sommige mensen heel hard aan komen en absoluut niet nodig zijn.
Voor de andere users: negeer het en ga er niet op in. Een discussie hoeft hier niet gevoerd te worden. Bedankt.

Oliviaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 22:32

Het eerste wat me opviel was dat haar haar zo enorm goed in model zit, daar vlak boven haar voorhoofd. erg mooi! en de rest van de foto ook, alleen haar mond vind ik niet zo geweldig. Wordt de foto gebruikt voor de reclame?

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 22:38

ik vind het een heel mooie en geslaagde foto. Alleen vind ik haar oksel een beetje groot lijken door de compositie en haar arm zweeft weer in het beeld. Dat maakt het iets minder.

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 08:48

Ik vind het een mooie foto alleen vind haar mond niet mooi
Wel vind ik de ogen er mooi uit komen Ja