Nee die heb ik niet. Wel van vlak ervoor dat hij kijkt zo van 'letten jullie op?' Hihi. Maar dat is enkel zo'n blik van 'let op'. Misschien dat Faux de blik ernaa wel heeft vastgelegd, haar foto's heb ik nog steeds niet gezien, hihi. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nee die heb ik niet. Wel van vlak ervoor dat hij kijkt zo van 'letten jullie op?' Hihi. Maar dat is enkel zo'n blik van 'let op'. Misschien dat Faux de blik ernaa wel heeft vastgelegd, haar foto's heb ik nog steeds niet gezien, hihi. 
Jullie hebben wel veel plezier gehad zeker?

) is echt onwijs mooi geworden! Het boeket symboliseert gewoon een prachtige dag. Fijne compositie!
Denk aan een pinto; wit met bruin/zwart, da's ook zo irritant. Hihi.
inge81 schreef:Hele mooie foto's hoor, geen commentaar, alleen bij 1 foto (is dat 8?) zie je precies het vekeersbord langs haar jurk komen, dat is een beetje jammer vind ik persoonlijk,
volgende keer een waadpak aandoen, kan je vast wel lenen van de één of andere visser 
Thanks voor je reactie

Wilawander schreef:Ik vindt de foto's in één woord geniaal en weet nu weer waarom ik zo'n spijt heb dat er op onze bruiloft geen proffesionele fotograaf was. (alleen maar huis tuin en keuken fototoestellen en de bijbehorende foto's) Misschien dat we het wel eens overdoen en dan huur ik jou in hoor!