[tek] vis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Re: [tek] vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 11:37

Hij is echt heel mooi gelukt astridjuh!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 11:38

dankje Haha!
eerst was ik er zelf niet zo tevreden over maar nu ik een nachtje geslapen heb vind ik hem er minder erg uitzien Tong uitsteken

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 11:40

haha, je moet er niet te lang naar kijken, heb ik ook met mijn tekeningen, dan zie je altijd wel iets wat mis is Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 11:41

klopt helemaal Tong uitsteken
maar ik ga ervandoor Doei! gaat naar pony Tong uitsteken
als je wilt kan ik mijn msn wel naar je pben? dan kunnen we samen kletsen Knipoog

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 11:42

ja is goed, doemaar! Haha!

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 18:14

Astrid, hij is zeker goed gelukt! Heel mooi de details aangebracht met donker en licht. Super!

En het grootst compliment heb je net gekregen van een vriendje van mn broertje. Hij is helemaal vis-fan. En hij net, liep langs mn beeldscherm, bevroor, liep erheen en riep ; SNOEK . Wat een mooooie foto ! En toen, heeee, het is een tekening!

Hij heeft even nog de detailfoto's bekeken en zei: hij lijkt net een echte snoek. En ik ben het met m eens Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 22:02

Gats wat een engerd Nagelbijten / Gniffelen Ik heb het niet op snoeken; kleineeendjesopeters vind ik ze Nagelbijten / Gniffelen

Maar, dat doet niks af aan de tekening, heel gaaf gedaan! Kleuren zijn mooi, en ook de 'compositie' vind ik erg gaaf, heel actief Ja

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 10:18

Erg mooi gedaan Astrid!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 20:04

dankjewel allemaal! Haha!
larissa bedankt dat vriendje van je broertje maar Ja supercompliment Haha! echt heel leuk om te krijgen Haha! super dat jullie hem zo echt vinden lijken Tong uitsteken

berdien: snoeken zijn inderdaad flink eng Ja mijn pa ving ze weleens met vissen, enge beesten Tong uitsteken
vond dit plaatje alleen wel mooi, en was een mooie oefening voor mijn toverstokjes (derwent coloursofts) kon ik mooi met de kleuren oefenen Knipoog

AB dankjewel Haha!