twinkel schreef:Of heeft Flettie misschien nog een idee??
Ja onze creabea Marlien weet dat vast wel

Hier in Enschede heb je dus Bertus Workel; al sinds jaar en dag een vermaarde hobbyzaak
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
twinkel schreef:Of heeft Flettie misschien nog een idee??

Nou ja het kon toch??
Kan ik het altijd bij Marlien droppen.

Bonjoy schreef:Hmm, Zwolle is wel een eindje rijden. Maar daar hebben ze Derwents?

) MamaMiesje schreef:twinkel schreef:Of heeft Flettie misschien nog een idee??![]()
Ja onze creabea Marlien weet dat vast wel
Hier in Enschede heb je dus Bertus Workel; al sinds jaar en dag een vermaarde hobbyzaak
He, ik ben best wel crea.... als het op borduren aankomt 
SONY schreef:In Groningen zit ook een winkeltje in een kelder die zich speciaal heeft gericht op alles wat met tekenen te maken heeft, daar verkopen ze het ook. Nou weet ik alleen niet mer precies waar het winkeltje zit.

Mocht je iets precieser willen weten probeer ik de naam voor je te achterhalen
MamaMiesje schreef:Danwel meteen die doos van 72 he?
(Arme mama)
Was wel even een gok, want had ze nog nooit geprobeerd en meteen het grote blik besteld
Maar moet zeggen, ben er errug blij mee!
Remy schreef:Ik vind dat bokt onderhand commissie moet gaan krijgen voor al die reclame voor de toverstokjes
Niet bokt, wel lontje. Sinds zij hier haar toverstokjestekeningen plaatst is heel bokt compleet:
)
en juist op dit moment valt mijn oog op dit topic

de Artists zijn harder. Ik vind ze het fijnste werken op iets geruwd karton. Fotokarton bij de Bruna b.v. is net iets te glad. Dat gaat voor b.v. de katten die ik gemaakt heb goed maar met paarden/leeuw is het kiele kiele (qua verzadiging). We hebben hier ook nog zo'n sigarenboerachtige winkel waar ze ook tijdschriften e.d. verkopen en wat kantoormaterialen, die verkopen ook karton onder de naam fotokarton maar is net iets ruwer dan dat van de Bruna en dat werkt heel erg fijn. Pastelpapier is niet te doen vind ik, wat ik ook probeerde ik bleef de ribbels zien en kreeg het niet gedekt. Aquarelpapier (het dikkere) gaat ook aardig. Printpapier zou ik niet voor tekeningen gebruiken. De wat duurdere papiersoorten (Mi Teintes etc.) heb ik nog niet uitgeprobeerd...