[tek] zwart paard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JoSav

Re: [tek] zwart paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 12:17

Haha! Dankjewel. Al is er altijd genoeg ruimte voor verbetering... of in elk geval ontwikkeling. Maar ik denk dat dat voor de meeste mensen geldt. X)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 14:11

M'n ogen vlogen zojuist uit m'n kassen, moest ze weer oprapen en m'n hoofd stoppen! Ook me onderkaak viel op de grond! Zóóó gewéldig vindt ik die tekening van je!!!! Kan ik echt wat van leren!!!! GO GIRL GOOOO!!! (oja tipje: om houtskool beter op papier te laten, kan je het ook nabewerken door met haarlak er voorzichtig op te sprayen en dan laten drogen door het op te hangen! NOOIT OP DE VLOER! Anders blijft het kleven en dat is natuurlijk ééééuwig zonde! Heb ik één keer gehad met een plaat van een reiger, kon 'm later meteen wegsmijten! Dus nogmaals: als je de plaat bewerkt met doorzichtige spray: hangen en NIET liggend laten drogen!!!)

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 14:56

Hij is prachtig Lachen
zo onduidelijk en duidelijk tegelijk Haha!
echt super stoere tekening Haha!

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 19:17

Heel interessant die uitleg van je over die opbouw van je tekening, ik zie het helemaal voor me!

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:11

Oef, dit is alweer zo'n werk om heel grote ogen bij op te zetten Wow! !
Ik vind hem prachtig Ja ! Wat een ontzettend mooi paard heb je daar neergezet. Hij heeft inderdaad een heel krachtige uitstraling maar het oog kijkt zó vriendelijk, ik blijf ernaar kijken Ja .
Die houtskool moet je zeker uit de mottenballen laten hoor! Ik zie heel graag van dit soort plaatjes, dat is instant-inspiratie om per direct te gaan tekenen Haha! .

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 22:20

Heerlijk om weer eens zulk soort werk van je te zien Josav! dat houtskool hoort niet in de mottenballen maar in jouw handen! Hele mooie krachtige tekening, veel uitstraling
prachtig Ja

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 22:36

=D

Nou, dat is duidelijk. Ik zal toch maar weer met houtskool aan de slag moeten. Haha!