Jeetje, wat een nutteloos gezeiks over een oordopje!

Echt weer typisch bokt.
Ik sta zelden op foto's zónder ooropjes, op de foto in mijn profiel heb ik zóveel pb's gehad met aah's en ooh's en zeurde ook niemand over mijn oordopjes. Ik vind het helemáál geen afbreuk doen aan je foto's en vaak voegt het zelfs een persoonlijke touch aan de foto's toe: de band tussen diegene die er op staat en zijn of haar muziek. Foto één mag dan wel niet helemaal perfect zijn maar het lijkt wel alsof ze gewoon is aan het wegdromen bij wat ze luistert.
Dus ik zou zo zeggen, laat je niet kisten door het sneeuwballeneffect hier

, want het commentaar over het licht vind ik ook een beetje onzin. Foto's zijn niet direct 'fout' als er niet volgens de regeltjes gefotografeert wordt... Licht van opzij of tegenlicht kan ook heel mooi uitpakken en bij deze foto's stoort het me helemaal niet.
Maargoed, als ik dan toch nog iets moet zeuren: volgens mij heeft de persoon ook een voorkant

Die kan vast ook heel mooi op de foto, want nu is het een beetje veel van hetzelfde. En je hoeft je model niet altijd tegen een boom of riet aan te planten (al pakt de boom hier mooi uit hoor, maar het riet op de laatste stoort me). Ok complimenten voor het model trouwens, want ze zet steeds een andere gezichtsuitdrukking neer.
Ik zou zeggen, ga zo door, maar wees ook niet bang om af en toe iets nieuws te proberen en je model zeg maar 'puur' op de foto te zetten, zonder teveel omgeving.