Mooie foto's
Ik denk toch dat ik voor de 3e ga

Het lettertype past erbij en je krijg echt het earl grey gevoel

De eerste is iets te gewoontjes en de tweede heeft net niet dat extra

Maar de foto's opzich vind ik erg goed gelukt.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Photoshoppen moeten we nog even leren

none schreef:Gearl, dat theedoosje inderdaad, maar we weten eigenlijk niet hoe dat appart bewerkt moet worden. Het kommetje, tja het is leeg ja, hjeb je helemaal gelijk in. Maar we moesten er nog iets bij hebben vonden we zelf, eigenlijk was dat voor het theezakje, maar het theezakje buiten de thee leek ook niet mooi. Het kommetje is nu eigenlijk meer blijven staan als opvullen en het hoort toch wel een beetje bij thee. Maar ik ben het met je eens dat eht nogal raar lijkt zo, hebben we verder eigenlijk neit genoeg aan gedacht
Tekst jaDit was de eerste keer dat we met photoshop werkten. We hebben zo goed mogelijk geprobeerd een goede tekst te nemen, maar we wisten niet goed hoe we dit konden veranderen. Bedankt voor je commentaar en tips!

En ik ben waarschijnlijk te laat hiermee, maar mocht je ooit nog een opdracht als deze krijgen heb je hier hopelijk wat aan. Voor alle vragen mbt fotobewerking en dat soort dingen kun je natuurlijk altijd nog pb'en
Ik heb hiervoor eerder ook al meerdere tips gekregen dus ik hoop dat in volgende foto's beter te kunnen doen.