[TEK] Beautiful Lady Luna

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CaPrIoLe`79

Re: [TEK] Beautiful Lady Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 19:55

Die derwents gaan je echt enorm veel beter af als je pastelpotloden! Zelf zou ik niet snel 2x dezelfde foto willen of kunnen natekenen, maar het verschil is wel erg duidelijk!!! Het is gelijk het beste wat ik ooit van je heb gezien.

Ik vraag me af hoeveel provisie Lontje ondertussen gevangen heeft van de fabricant, sinds ze hier haar eerste tekeningen met toverstokjes toonde. Dankzij haar werken is geloof ik half bokt op de kostbare derwents overgestapt en toveren ze er allemaal superwerken mee op papier. Misschien tijd om een groepskorting aan te vragen? Clown

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 19:59

Nagelbijten / Gniffelen Groepskorting is wel een idee Knipoog

Josav, blauw en geel verwerk ik in manen en neus Knipoog Rood is voornamelijk het halster.

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 22:59

oneilltje79 schreef:
Ik vraag me af hoeveel provisie Lontje ondertussen gevangen heeft van de fabricant, sinds ze hier haar eerste tekeningen met toverstokjes toonde. Dankzij haar werken is geloof ik half bokt op de kostbare derwents overgestapt en toveren ze er allemaal superwerken mee op papier. Misschien tijd om een groepskorting aan te vragen? Clown

Clown Nagelbijten / Gniffelen niks noppes nada helaas anders had ik die heeeeluh grooooootuh kist al eerder in mijn bezit gehad Tong uitsteken Groepskorting... hmm krijg toch sterk het idee dat ik dit ten gunste van ons allen ff anders aan had moeten pakken Clown

Cyn je pastel is idd heel anders dan die met de kleurpotloden. Ga je de pastel versie ook nog afmaken of niet meer? Je kunt wel zien (volgens mij heb ik dat al eerder gezegd?) dat je met hele grote sprongen vooruit gaat! Wat Josav ook al zegt, lekker experimenteren met kleur! Is heel leuk en verrassend Ja

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 20:35

Nee de pastel wordt niet meer afgetekend
Is ook niks meer tegenover de Derwentversie vind ik Nagelbijten / Gniffelen
Die gaat waarschijnlijk de verzamelmap in Tong uitsteken