[FOTO] Koh-I-Noor tijdens fotoshoot door hypopictures

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

borrie01

Re: [FOTO] Koh-I-Noor tijdens fotoshoot door hypopictures

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 23:59

Eve_lien schreef:
Ik mis op de meeste foto;s toch wat scherpte.
Vooral bij de foto's van het gehele lichaam.
Komt dit door verkleinen?

Composities zijn leuk, maar ook is met net dat beetje extra contrast in het geheel. Wel super mooi dier!

komt door het oploaden in picturetrail.

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 07:15

Oke, ik dacht al! Knipoog
Misschien volgende x het toch ergens anders proberen!
Liefs.

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 08:32

Bij IS verlies je geen scherpte. Lachen

Ik vind de foto's [ met uitzondering van de laatste ] ook allemaal wat flets. Misschien lag het ook wat aan het weer.

Ik ga volledig mee met WildWings. Lachen

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 09:36

Eve_lien schreef:
Wel super mooi dier!

Ik ben ook nog altijd erg trots op hem!
hij is echt klein maar fijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 12:16

Gearl schreef:
Dat snap ik best, en dat is mijn punt ook helemaal niet, en het is trouwens niet nodig om hier andere mensen bij te halen.
Wat ík bedoel te zeggen is dat je meer mensen zou trekken als je foto's wat diverser zouden zijn. En of je nou tien of honderd euro zou vragen, ik heb de prijs er alleen maar bij genomen om te zeggen dat dat vrij duur is en dat andere mensen IMO mooiere foto's zouden maken voor dat geld. Want wie wilt dat van de andere kant nou niet, drie uur bezig zijn en geen reiskosten? Als je wat meer zou proberen dan zou je ook meer klanten trekken. Er lopen genoeg fotografen rond namelijk.

Het gaat toch om de foto's die de mensen zelf krijgen?
Toch niet of die afwisselend zijn met de foto's op de site.

Als je als eigenaar een hele mooie van je paard hebt, maar de TS heeft al precies een zelfde foto van een ander paard. Dan zitten geen van beide eigenaren daar toch mee? Dus wat is het verband met het bedrag dat ze ervoor vraagt! De foto's die ze laat zien zou ik als eigenaresse heel blij mee zijn Lachen vind ze iig niet teveel op elkaar lijken.

Met het commentaar van Wildwings ga ik in sommige opzichten wel mee, vooral wbt de compositie(hoewel ik ze zelf nooit bewust in het midden zou plaatsen...) En ik vind het altijd fijner als een foto met de leesrichting meegaat (dus dat het paard van links naar rechts beweegt) Maar dat is miss persoonlijke voorkeur.

Ik vind het over het algemeen hele mooie foto's! En dan vind ik 35 dus 'echt niet duur!

Overigens vind ik bij het laatste de ruimte wel wat mooier (hoewel ik wel vind dat als je het paard verticaal ' de ruimte geeft' ik hem rechts ook wat meer ruimte zou geven) En verder vind ik de kleuren niet flets, maar eerder mooi neutraal en zacht Lachen Dat is mss mijn persoonlijke voorkeur! Voor een afdruk zou ik wel het contrast ed iets ophogen!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 15:02

Mag ik jullie er aan helpen herinneren dat [UK] bedoeld is voor de creativiteit en de techniek. Steeds terug komende reacties over hoe mooi het paard is (van zo wel eigenaar als overige users) zijn niet de bedoeling.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 15:40

Fairie schreef:
Mag ik jullie er aan helpen herinneren dat [UK] bedoeld is voor de creativiteit en de techniek. Steeds terug komende reacties over hoe mooi het paard is (van zo wel eigenaar als overige users) zijn niet de bedoeling.

ach dus ik moet een nieuw toppic openen voor reacties over mijn mooie paard!
Als het nu pagina's vol was.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 15:45

Als je reacties wilt over je paard, plaats je foto's op [ITP]. Dat lijkt me duidelijk.
In de uitleg van [UK] staat duidelijk omschreven wat we verwachten hier.