joel schreef:iemand die geintereseerd is in het maken van foto's, en opmerkt dat iemand ofwel mooie foto's heeft ofwel tegenvallers heeft, is altijd wel nieuwsgierig naar welk matteriaal deze persoon gebruikt.
voor leken die enkel maar waaw een ooh zeggen op zo'n site is dat uiteraard compleet nutteloos.
Wonderlijk, ik ben toch best geinteresseerd in foto's maar vind dat deel van het verhaal gewoon niet boeiend.
Maar ja, naar mijn bescheiden mening doet de apparatuur er niet zoveel meer toe (een ander verhaal zijn sluitertijd/diafragma-combi's maar die moet je per foto aangeven en kun je niet in een algemeen verhaal vatten). De huidige digitale reflexen zijn gewoon goed, en de verschillen zijn niet enorm groot. Waar het dan om gaat is wat je in beeld neemt en hoe. Misschien dat aandacht voor de technische kant juist wel afleidt van dat waar het echt om gaat: de foto's 
Overigens is het doel van deze site volgens mij helemaal niet om tegenvallers te showen en kwaliteit te bespreken, maar om de foto's te laten zien. En daar voldoet het in mijn ogen prima aan. Ik vind het eigenlijk wel positief dat er iemand is die niet zo semiprofessioneel wil doen met 'shoots' en technische specs. Het gaat om de foto's, en de foto's worden getoond. Dat is simpel en dat is mooi