[SITE] Ook maar eens een fotosite gemaakt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

imd

Re: [SITE] Ook maar eens een fotosite gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 17:53

Shadow0 schreef:
joel schreef:
gewoon info over het hoe wat en waarom, en vooral de waarmee Lachen

Moet eerlijk zeggen dat ik dat altijd een beetje gemaakt vind op de fotosites... Het interesseert mij niet echt wat voor camera iemand heeft en over het wat en waarom valt vaak nog veel minder te zeggen. Ik vind dat het vaak de beelden een beetje doodpraat - tenzij je idd nuttige achtergrondinfo geeft.

Ik zou juist wél graag willen weten wat voor camera iemand heeft, waar je woont en wat je shoots kosten. Ook al doe jij het niet professioneel, misschien wil ik wel graag een shoot door jou laten maken.

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 17:29

iemand die geintereseerd is in het maken van foto's, en opmerkt dat iemand ofwel mooie foto's heeft ofwel tegenvallers heeft, is altijd wel nieuwsgierig naar welk matteriaal deze persoon gebruikt.

voor leken die enkel maar waaw een ooh zeggen op zo'n site is dat uiteraard compleet nutteloos.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 17:44

joel schreef:
iemand die geintereseerd is in het maken van foto's, en opmerkt dat iemand ofwel mooie foto's heeft ofwel tegenvallers heeft, is altijd wel nieuwsgierig naar welk matteriaal deze persoon gebruikt.

voor leken die enkel maar waaw een ooh zeggen op zo'n site is dat uiteraard compleet nutteloos.

Wonderlijk, ik ben toch best geinteresseerd in foto's maar vind dat deel van het verhaal gewoon niet boeiend.
Maar ja, naar mijn bescheiden mening doet de apparatuur er niet zoveel meer toe (een ander verhaal zijn sluitertijd/diafragma-combi's maar die moet je per foto aangeven en kun je niet in een algemeen verhaal vatten). De huidige digitale reflexen zijn gewoon goed, en de verschillen zijn niet enorm groot. Waar het dan om gaat is wat je in beeld neemt en hoe. Misschien dat aandacht voor de technische kant juist wel afleidt van dat waar het echt om gaat: de foto's Lachen

Overigens is het doel van deze site volgens mij helemaal niet om tegenvallers te showen en kwaliteit te bespreken, maar om de foto's te laten zien. En daar voldoet het in mijn ogen prima aan. Ik vind het eigenlijk wel positief dat er iemand is die niet zo semiprofessioneel wil doen met 'shoots' en technische specs. Het gaat om de foto's, en de foto's worden getoond. Dat is simpel en dat is mooi Ja

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 19:01

Mooi gezegd Shadow0, ik sluit me erbij aan! Lachen

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 20:58

Ben het zelf ook wel met Shadow0 eens, dat is ook precies waarom ik geen info op m'n site heb gezet Haha! .

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 20:21

Mooi verwoord Shadow0 Ja
De site straalt voor mij gewoon kalmte uit. Iets waar ik van hou bij het kijken van foto's Ja

Prachtige foto's Irene (en leuk dat ik mezelf en mn poowniej voorbij zie flashen Haha! ) en mooie site!

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 20:23

Als je klikt op overige, en dan op een foto, vind ik het nogal wit, en een beetje slordig; derest is super mooi gedaan. Lekkere site, niet te standaard; mooi design!

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 20:42

Dan klik je bij overige op een foto voordat alles geladen is Tong uitsteken anders doet hij het wel gewoon Lachen