[foto] Bewerkte foto , black foto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

er1k

Re: [foto] Bewerkte foto , black foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 23:44

kritiek is welkom , echter kritiek moet je onderbouwen.. als je dat niet wilt of niet kunt reageer dan niet. een reactie moet mijn inziens iets bijdragen aan een topic. tips als die van yabloko daar heb je iets aan .. ik gaf zelf al toe dat ik met de bewerkingen niet tevreden ben.. aan tips als die van jou heb je dan wat.

Yabloko

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 23:53

Leg je dan vanaf nu toe op het maken van LOW KEY foto's. Huur een boek bij de bieb hierover, want dit is ingewikkeld. Net als HIGH KEY. De tip van Nynckle is ook zeer goed bruikbaar.

En tja, zuurpissers blijf je altijd wel houden. Het is helaas vaker makkelijk om even kortzichtig kritiek te spuien dan mee te denken voor een oplossing Knipoog

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:44

Ik weet niet of ik onder het kopje zuurpissers ben geplaatst maar ik geloof toch dat ik mijn mening redelijk duidelijk heb onderbouwd.
Vind niet dat je dmv Photoshop een mooie "blackfoto" kunt maken. Het is een fotografische truuk die je eventueel met in de nabewerking nog een beetje kunt versterken. Op deze manier zie je gewoon heel duidelijk een uitgeknipt paard met een belichting die niet bij de achtergrond past.

Yabloko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 16:28

Er is nogal een verschil tussen destructieve onderbouwing en constructieve onderbouwing.