Maar toch een aantal dingetjes die meopvallen, niet aanvallend bedoelt.
op foto 4 en 6, vind ik de kleuren wel ok maar de paarden worden niet echt van hun voordeligste kant weergeven...
Vooral op 6, met de oren naar achteren, en ook vanwege de ramsneus had ik de foto vanuit een andere hoek proberen te nemen, zodat het paard iets voordeliger uitkomt, maargoed dat had mss ten koste gegaan van de lichtval die wel mooi is op die foto.
Bij 3 vind ik de schaduw op de hals storend, maar mss wordt dat extra geaccentueerd door het slechte contrast van dit beeldscherm (dit beeldscherm is van 1999, en het contrast is veel te hoog, en de kleuren zijn veels te donker) Ehm, verder had der wel een stukje achter weg gekunt, zodat de compositie mooier is, ik vind het niet heel storend ofzo omdat hij toch wel beeldvullend is. Maar dat stukje aan de achterkant weg, had de foto wel iets meer gegeven denk ik. Voor de rest had ik hem ook horizontaal omgedraait, zodat de beweging van links naar rechts gaat. Dat vind ik fijner om naar te kijken, omdat je leesrichting ook van links naar rechts is.
8 is wel een gaaf moment uiteraard
Ik had alleen de rode gebieden op de achtergrond geselecteerd, en de verzadiging flink verminderd, dat rood springt nu wel heel erg in het oog, wat wederom wel geaccentueerd zal worden door dit beeldscherm, maar ik kan me sowieso niet voorstellen dat dat rood de foto heel erg ten goede komt. 5 vind ik echt heel gaaf, mooie compositie en een mooie achtergrond... Voor de rest vind ik je achtergronden eerslijk gezegd een beetje saai. Op de eerste foto bv had een een boom ofzo, de foto wel wat meer kleur gegeven ...
Nikki, ik heb je foto's objectief proberen te beoordelen... Ik hoop je dat nog wel enigszins 'waardeert' (ik heb iig geen kritiek gegevan omdat jij het bent ofzo...) En ik kan me wss niet nader verklaren wegens beperkte toegang tot bokt (alleen als ik bij mijn vader ben dus...)
Als je toch nog wilt reageren op mijn reactie, kun je beter een PBtje sturen, over 2 weken weet ik hoogstwss niet meer dat ik hier gereageerd heb

Ik vind 't prima dat je reageert.