Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Muzefee schreef:@ Fairie; Heb je nou hoofden geplakt ?

Die 2de moet ik misschien alleen even overnieuw doen, die is niet helemaal in verhouding krijg ik het idee.

Fairie schreef:Debo, inflitsen heeft met een felle zon als deze vrij weinig nut. Gister stond er echt een enorme zomer zon.
En dan ben ik ook wel benieuwd om het resultaat te zien - ik heb hier namelijk weinig praktijkervaring mee, het is bij mij vooral theorie.
Shadow0 schreef:Fairie schreef:Debo, inflitsen heeft met een felle zon als deze vrij weinig nut. Gister stond er echt een enorme zomer zon.
Volgens mij heeft flitsen dan juist nut, omdat het dan vrijwel alleen de donkere schaduws belicht en op de lichte delen weinig invloed heeft. Omdat je flits van de camera een andere invalshoek heeft dan de zon, kan het net de schaduwen wat minder diep maken.
Ik zou het zeker eens uitproberen mocht je hier nog een vervolg op maken.En dan ben ik ook wel benieuwd om het resultaat te zien - ik heb hier namelijk weinig praktijkervaring mee, het is bij mij vooral theorie.
Ik ben heel benieuwd: wat wil jij overbrengen met deze foto? Waarom dit onderwerp?

Debo schreef:deze foto bijv. klik is ook tegen het licht in, ingeflitst dan heb je geen last van vervelende schaduwen en heb je een aparte/mooie belichting.

Citaat:wat ik met deze foto's eigenlijk probeer te doen is zo veel mogelijk gelijkenis tussen dier en mens aan te geven. Als of je dier je accesoire bij je zelf en je kleding is. De foto's worden uiteindelijk gebruikt voor spreads van een mode reportage met als onderwerp dat dieren niet alleen je lieve knuffel zijn, maar ook je assecoire en een onderdeel van jezelf.

De andere composities geven een heel fijn vriendelijke meer open gevoel
iefke schreef:Dit vind ik de enige foto waar ik echt naar blijf kijken. Straalt veel kracht uit.
De anderen vind ik niet sprekend genoeg. Leuke plaatjes, maar daar blijft het voor mij ook bij.