[FOTO] Red

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mireille

Re: [FOTO] Red

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 13:48

Ief, wanneer ik weer iemand nodig heb komt er gewoon weer een advertentie op Bokt denk ik. Lachen

XLuus, ja mooie kleur he... Haha! Heb hem moeten photoshoppen Knipoog Eigenlijk is het een donker blauwe. Lachen

Bedankt voor de berichtjes en complimentjes!

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 13:54

ik vind eerlijk gezegt dat dat meisje een beetje lomp overkomt en haar gezicht is te.. tja.. ik weet geen goed woord, hij is beetje te donker en niet echt goed te zien, niet veel uitstraling.Nagelbijten / Gniffelen
dat hondje staat er wel helemaal perfect op haha

edit; je plaatst later nog 2 foto's, dat vind ik mooiere foto's, ze staat er zelf zelfverzekerder bij, en haar gezicht is duidelijker en straalt echt wat uit Ja

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 14:12

model speaking; Mijn huidskleur is zwaar geshopped, vind ik wel heel erg jammer. Maakt mij er iig niet beter op. Op de originele is mijn gezichtsuitdrukking niet zo "gesloten". En ik keek recht in de zon dus kon mijn ogen amper open houden. Daarbij was het ook de bedoeling het een arrogante foto werd.

Vind de eerste en de derde het mooist.
Die tweede vind ik vreselijk Huilen van het lachen Uit een rotte hoek genomen, daar lijkt mijn lichaam zo lomp en collosaal?
Zou bijna denken dat ik moet afvallen. Clown

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 10:53

Ik vind de allereerste foto het beste.
Zowel vrouw als hond kijken beiden zeer zelfbewust, en op deze foto "lijken" ze goed op elkaar.
Dat trof me tenminste al zonder dat ik de tekst gelezen had.
Op de bewerkte foto's kijkt de vrouw welliswaar vriendelijker enz. maar past minder bij de hond.

Komplimenten trouwens ik vind de foto goed.