[sch] Iberian

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

tienus63

Re: [sch] Iberian

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 11:36

Ik vind de tekening zoals hij nu is veel mooier en beter tot zijn recht komen dan met het kasteel op de achtergrond.

Ik heb alleen het idee dat de positie van de achterbenen niet in overeenstemming is met z'n steigerende houding.
Ik mis spierspanning in het het achterbeen om deze houding te kunnen aannemen.

Aan de andere kant, gezien de manier waarop de manen rechtop staan, zou je kunnen denken of zeggen dat hij inderdaad weer dalende is na een flinke steigerpartij.

En dat maakt het "gebrek" aan spierspanning ook verklaarbaar.
Paard gaat immers weer over in ontspanning.

Ik hoop dat je mijn gewauwel nog begrijpt.

Vanaf de lies tot en met de neus vind ik de tekening perfect, vanaf de lies tot en met de staart, vraag ik me dus af of er iets mist.

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 17:48

Het paard komt inderdaad weer neer. Misschien niet spannend, maar ook niet wat je zou verwachten en daardoor toch weer interessant. Ik heb me inmiddels een beetje te blind gestaard op deze tekening. Het heeft geen haast dus ik laat hem even rusten, zo. Bedankt voor de opmerkingen.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 23:03

Doei! Hé Jorieke ik dacht ik zal ook weer eens op je naam gaan zoeken en vind weer een prachtige creatie Cool

Wat een mooie kleuren weer dat paars is echt geweldig Party!! (vond je "paarse" tinker ook al zo leuk Knipoog en natuurlijk mijn rooie Tong uitsteken )

Met de fantasieachtergrond vind ik het paard idd mooier uitkomen dan met dat gebouw en plein ... ik weet niet precies waarom Bloos

Verder vind ik dat je gewoon ontzettend leuk bezig bent OK dan!

Ach gut sterkte nog met je dipje ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 08:27

Het is niet mijn smaak maar ik vind het toch knap gedaan. Ik vind de voorbenen alleen niet goed in verhouding t.o.v. de achterbenen en het lichaam, ze zijn te kort.