[VER] Denise.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mri

Re: [verhaal] Denise.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:01

Je hebt helemaal gelijk, verkeerd om opgeschreven.

Heb nog wel 1 dingetje en dat is dit:

*knip* Het lijkt wel alsof de jongens op school mij niet staan *knip*

Het moet denk ik niet zien staan

Marjolein_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 18:19

ma_rie_tje schreef:
Je hebt helemaal gelijk, verkeerd om opgeschreven.

Heb nog wel 1 dingetje en dat is dit:

*knip* Het lijkt wel alsof de jongens op school mij niet staan *knip*

Het moet denk ik niet zien staan

Klopt! Bedankt ga het meteen veranderen Haha!

Marjolein_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 18:51

Hier dan deel 2 Haha!

Tips graag Tong uitsteken

Citaat:
Plots staat Tim voor me, van schrik geef ik een gil. Ik doe mijn oortjes uit en kijk hem aan. Wat moet hij nou weer? “Hehe, doe jij altijd je muziek zo hard” vraagt hij lachend. Ik kijk hem aan alsof het een gek is.
“Dan hoor ik domme mensen tenminste niet” zeg ik simpel.
“Zoals ik?” grijnst hij.
“Misschien”
“Mag je mij soms niet omdat ik met je broer om ga”
“Wie zegt dat ik je niet mag, ik heb niks met jou te maken.”
“Ik dacht trouwens dat je GTST ging kijken”
“Dat zou ik ook gaan doen”
Hij kijkt mij niet begrijpend aan, ik zucht en kijk hem aan. “Nou ga je nog weg?” Hij begint te lachen. “Doe je altijd zo tegen jongens? Misschien heb je wel bindingangst”
“Weet jij wat jij even fijn moet doen, een vriendin zoeken ofzo. Ik wordt gek van je” ik doe mijn oortjes weer in en kijk de andere kant op. Hij schudt lachend zijn hoofd en fietst weer weg. Ik kijk de weg op en zie Elise aan komen fietsen. Ik doe mijn iPod in mijn jaszak en loop naar haar toe.
“Hee elies!”
“Hee Meis! wat is er?”
Ik haal mijn schouders op. “Ruzie met mijn ouders, zoals altijd!” ze lacht en slaat haar arm op mij heen. “Je wordt een vervelend pubertje tegen je ouders denies” Ik kijk haar aan. “Hun zijn gewoon onuitstuinbaar!” lach ik. “He waarom zei je trouwens niks meer op MSN?” vraagt ze uiteindelijk. “Tim begon tegen mij te praten, en toen ging ik GTST kijken. Dus was ik het eigenlijk een beetje vergeten” Ze glimlacht. “Ik dacht dat je boos was joh!” Ik kijk haar aan. “Waarom zou ik boos zijn?” vraag ik.
“Nou gewoon, omdat de jongens er vandaag de hele tijd bij waren in Amsterdam”
“Dat vind ik niet erg, maar ze hebben geen enkel woord tegen mij gezegd. Ja soms wat, maar verder niks”
Elise blijkt na te denken over wat ik gezegd heb en begint dan te praten. “Misschien omdat je soms afstandelijk doet, of doet alsof je bezet bent. Je geeft jezelf niet…”
Ik kijk haar raar aan. “Ik kan niet zoals jou om iedereen zijn nek hangen.”
“Gewoon vrolijk doen, ook als er jongens in de buurt zijn. Ik snap het niet, als je met mij en de andere meiden bent ben je zo druk als een gek en ben je hartstikke vrolijk, en zodra er andere bij zijn zeg je bijna niks. Net alsof je bang bent dat je wat verkeerd zegt”
Ik glimlach. “Het is gewoon mijn leeftijd denk, komt hopelijk wel goed” sluit ik het gesprek af. Zou ze gelijk hebben? Ik heb wel altijd dat ik iets wil zeggen maar ik het gewoon niet kan. En dat vooral bij jongens van haar leeftijd en die vrijgezel zijn. Wil ik dan zo graag een vriend? Misschien ben ik wel wanhopig…

“Denise!!” hoor ik mijn moeder onder aan de trap roepen, ik ga boven aan de trap staan. “Wat is er?” vraag ik vrolijk.
“Je moet 11 uur beginnen, er werd net gebeld door een klasgenoot. Moet je nog iemand doorbellen?”
Yes! Dan heb ik nog alle tijd, én ben ik van 9 tot 11 alleen thuis! “Nee” roep ik terug en ga mijn kamer weer in. Ik klik iTunes aan en zet het liedje My Cinderella van Lil Romeo aan. De volume draai ik hoog en begin mezelf ondertussen aan te kleden. Ik voel me echt vrolijk vandaag! Ik doe mijn broek dicht en begin te dansen op de muziek. Vrolijk dans ik mee op het nummer, ook al is het een langzaam nummer. Ik weet zo mijn danspassen er op te plaatsen. Ik zit al vanaf mijn 7e op dansen met Elise. We trainen 3 keer in de week. Het is altijd weer heerlijk om je gedachtes op 0 te zetten en een uur lang te dansen. Ik merk niet dat Marc in mijn deur opening is gaan staan, en zodra ik mezelf omdraai zie ik hem breed grijnzend staan. Hij doet lachend een paar danspassen na. “Rot op!” roep ik boos. “Ga lekker klef doen met Amber ofzo!” roep ik er achter aan. Hij lach en loopt mijn kamer in. “Ik hoorde dat jij zaterdag ook komt, met Elise zeker mee?”
“Ja” antwoord ik kort terwijl ik mijn ketting om doe. “Van wie hoorde je dat eigenlijk?” vraag ik nieuwsgierig. “Van Tim, die heb het van geen idee.” “Oke, maar nu kan je wel weer weg” “Doei marc!” roep ik en duw hem mijn kamer uit. Ik kijk in de spiegel en doe mijn make-up op. Ik bekijk mezelf in de spiegel en besluit dat ik er mee door kan. Ik glimlach en steek mijn tong naar mezelf uit. Grinnikend ga ik achter de computer zitten en meld me aan op MSN. Op dat moment hoor ik mijn moeder roepen dat ze naar haar werk gaat. “Doei mam” roep ik en kijk weer naar het scherm. Ik kijk de lijst met online contactpersonen door en klik Koen aan. Koen had ze leren kennen via een chatbox waar ze laatst voor de gein op zat met Elise, ze had hem toegevoegd en nooit meer tegen hem gepraat. Tot hij laatst tegen haar begon te praten, ze had een leuk gesprek gehad met hem.

Denisee [L] focktop. (H) zegt: Heey!
Koen.. zegt: hey lekkerding
Denisee [L] focktop. (H) zegt: Haha, alles goed?
Koen.. zegt: ja zeker nu ik jou weer spreek
Koen.. zegt: en met jou schat?
Denisee [L] focktop. (H) zegt: Super! Ik wil je eigenlijk wel een keer zien…
Koen.. zegt: misschien ben ik wel een enge vent
Denisee [L] focktop. (H) zegt: Ach vast niet!
Koen.. zegt: haha, je hebt wel veel vertrouwen in mij zeg. Ik mag je wel Tong uitsteken nou k moet werken, doei lieverd!
Denisee [L] focktop. (H) zegt: Doeeiii! (L)

Ik klik het gesprek en besluit naar beneden te gaan. Beneden zit Marc op de bank MTV te kijken. “Moet jij niet naar school?” vraag ik terwijl ik op de bank ga zitten.
“Nee werd net gebelt dat we vrij zijn”
“Raar, ik heb geen telefoon gehoord”
“Omdat jij verslaafd bent aan de computer, dan hoor en zie je niks van de buitenwereld zusje”
“Ach man, jij spijbelt gewoon”
“Waarom zou ik, ik heb geen problemen op school zoals jij”
“Wie zegt nou weer dat ik problemen heb”
“Ik dat hoor je toch”
“En wat voor problemen dan wel niet” zeg ik zo overdreven mogelijk.
Hij grijnst. “Dat je zo’n verlegen k*tje bent en daarom de jongens je niet zien staan, heb ik gelijk of heb ik gelijk? Ik weet heus wel dat je daar mee zit, wees gewoon jezelf”
Geïrriteerd sta ik op en loop zuchtend naar de keuken. “Waar bemoei je, je eigenlijk mee” vraag ik mopperend terwijl ik de koelkast open doe. “Meteen boos, je bent echt zo’n eigenwijs pubertje zus” Ik voel weer kwade gevoelens in me opkomen, mokkend ga ik aan tafel zitten. Trek het je niet aan, laat hem gaan. “Stom joch” fluister ik boos.

Ik schrik op van de bel, Marc staat op. “Van mij” roept hij terwijl hij de gang in loopt en de deur opent. Ik zucht en pak de Girlz! Ik begin te lezen en schrik op van een stem dat gedag zegt. Ik kijk op en ziet dat Tim daar staan. “Hey” mompel ik terug. Ze lopen naar de tv, zou Tim een vriendin hebben? Ik sta op en loop naar de telefoon waar ik het nummer van Elise draai.

“Met Elise”
“Hee elies, met Denise!”
“Hee meis, lekker hé 11 uur pas beginnen!”
“Ja heerlijk, kom je hierheen nu?”
“Eh is goed, ik ben toch al klaar.. werd zo laat gebelt, wilde net weg gaan!”
“Ja ik ook, echt vervelend. Nou tot zo dan!”
“Doei lieverd”

Ik hang op en ga met de Girlz! op de bank zitten. “Wie komt er?” vraagt Marc. “Wat gaat jou dat aan” zeg ik terwijl ik niet op kijk vanuit het blad. “Veel, ik wil weten wie er komt” Ik kijk hem nu vermoeid aan. “Kan je mij nou nooit met rust laten” Marc grijnst. “Nee, moet je maar niet zo makkelijk te treiteren zijn” Ik kijk naar Tim die het tafereel lachend toe kijkt. Ik zucht en loop naar boven. Als ik mijn kamer in loop hoor ik beneden Marc hard lachen. Ik laat mezelf op mijn bed vallen. “Makkelijk te treiteren? Ik moet hem gewoon negeren!” spreek ik mezelf streng toe. Ik blijf een tijd zo liggen. Na een paar minuten hoor ik de bel, handig dat je vriendin zo dicht bij woont! Glimlachend loop ik naar beneden, ik voel dat Marc en Tim mij aankijken maar negeer het. “Hey elies!” roep ik vrolijk terwijl ik de deur open. Ze lacht, zegt gedag en loopt naar binnen. “Is Mathijs hier?” vraagt ze terwijl ze haar jas ophangt. “Nee Tim” Ze knikt en we lopen naar binnen, ik kijk de woonkamer in en zie dat de achterdeur open staan. “Ze zitten vast buiten” mompel ik. “Naar boven?” vraag ik aan Elise die doelloos blijft staan.

Rachelle302

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:10

Vind het een erg leuk verhaal worden! Haha!

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:29

leuk leuk leuk Haha! Kom maar op met het volgend deel Tong uitsteken hahaha

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:34

ook dit deel vind ik wel prettig om te lezen. Het is mij dit keer opgevallen dat je niet altijd de namen met hoofdletters doet

ff een voorbeeldje:

*knip*het. “Hey elies!” *knip*

Ilona__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:37

Heb t net gelezen.. Leuk verhaal! Haha!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 20:42

Leukk! *LOL*

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 20:43

Lekker lang en goed stuk!
Je schrijft super! Lachen

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 20:53

Citaat:
Hun zijn gewoon onuitstuinbaar!” lach ik.

Zij Knipoog

Leuk stuk weer!

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 20:59

Leuk verhaal.
Hoelang schrijf je al ?Je hebt het al goed onder de knie Haha!

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 21:30

Leuk verhaal, ga het proberen te volgen Ja

Je hebt n fijne schrijfstijl, nu alleen nog de puntjes op de i zetten, zoals de hoofdletters etc.

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 14:43

Myrtje_ schreef:
Citaat:
Hun zijn gewoon onuitstuinbaar!” lach ik.

Zij Knipoog

En "onuitstaanbaar" Clown
Verder leuk stuk weer hoor. Je schrijft erg goed!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:24

Leuk stukje weer , ik wacht op de volgende!

Marjolein_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 18:57

Die komt eraan! Haha!

Marjolein_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 21:44

Vind het een iets minder stuk Nagelbijten / Gniffelen
Volgende wordt hopelijk beter..

Deel 3 Lachen

Citaat:
Als we in mijn kamer zijn loopt Elise direct naar mijn computer waar het gesprek met Koen nog aan staat. Glunderend leest ze het gesprek. “Je moet hem is gaan ontmoeten Denies! Ik ga wel mee, lachen!” Ik glimlach en ga naast haar op de stoel zitten. “Ik val toch tegen, wat heb ik er dan aan” Elise kijk me verbaasd aan. “Doe niet zo idioot, je bent een super knap en lief meisje! Je ziet er leuk uit, alleen je durf is wat minder. So what? Als een jongen om je geeft, maakt dat echt niet uit” Ik glimlach. “Ach, Koen klinkt wel lief. Maar ik ga eerst wat meer met hem praten, dan zie ik wel weer!” Elise lacht, dan kijkt ze naar mijn raam die op een kiertje open staan. Ze gaat bij het raam staan en begint te lachen en klopt lachend op het raam. Verbaasd kijk ik het toe en loop er dan ook heen, daar zie ik Tim, Marc en Mathijs staan. “Ik kom zo terug Den” zegt ze snel en loopt naar beneden. Ik hoor haar stem buiten en ga voor het raam staan. Elise loopt op Mathijs af en omhelst hem innig. Ik zucht en voel eenzame gevoelens op komen. Waarom heb ik geen lief vriendje? Waarom durf ik niks? Ik werp nog een blik naar buiten en zie Tim nu glimlachend naar mijn raam kijken. Snel zak ik naar beneden. Wat moet hij wel niet van haar denken? Het kinderachtige zusje van zijn beste vriend? Ik pak mijn schooltas en loop naar beneden. Daar gooi ik mijn tas op de grond en loop ook de tuin in. Ik kijk rond en zie Elise nergens. “Waar is Elise?” Marc grijnst. “Dat je dat nou niet weet” Ik kijk hem fel aan. “Kan je nou nooit is normaal doen, ik begin je zo langzamerhand echt uit te kotsen! Je kan toch ook even normaal antwoord geven” zeg ik boos tegen hem en draai me om naar binnen waar ik vermoeid aan de keukentafel ga zitten.

Ik voel tranen opkomen en veeg ze wild weg, waarom is iedereen tegen mij? Ik hoor iemand binnen komen en kijk op. “Gaat het?” vraagt Tim bezorg. De boosheid van mijn broer komt weer boven, ik kijk naar de tafel en geef geen antwoord. Ik merk dat hij tegen over mij gaat zitten en mij aankijkt. “Je moet je niks van Marc aan trekken jóh” zegt hij troostend.
“Jij hebt makkelijk praten”
“Ik heb ook een zus hoor, die doet zo ook altijd. Ze willen gewoon laten merken dat ze ouder zijn” Ik zucht en kijk hem geïrriteerd aan. “Wat doe je hier eigenlijk? Je hebt wel wat beters te doen” “Ik wilde alleen maar even met je praten.”
“Nou dat hoeft niet hoor” zeg ik kattig, ik duw mijn stoel naar achter en ga staan. “Ik heb niks met jullie te maken, laat me gewoon met rust” antwoord ik en loop weg.

Ik kijk rond in de klas, iedereen is hard aan het werk. Wiskunde hebben we, rotvak! Die leraar is zo streng. Ik kijk naar Elise die naast haar zit, die ook voor het eerst in haar leven aan het werk is. Ik denk terug aan het gesprek met Tim, hij wil het allemaal alleen maar heilig maken, dat weet ze zeker! Marc zal hem wel gestuurd hebben. Ik kijk de klas rond en kijk mijn klasgenoten aan, wat zouden hun van haar vinden? Stom? Arrogant? Leuk? Stil? Kon ik maar gedachtes lezen. “Denise, aan het werk nu!” hoor ik opeens de schrale stem van de leraar, ik voel ogen in mijn rug prikken. Ik zucht, waarom word ik nou altijd rood? Waarom durf ik niet zoals Elise gewoon wat terug te zeggen tegen de leraar? Was ik maar anders, hield ik maar op mezelf niet te zijn. Alles te zeggen wat ik denk, waarom kan ik dat nou niet? Ik kijk mijn wiskunde boek in. Grafieken, verschrikkelijk! Ik lees de tekst, maar al snel dwalen mijn gedachtes weer weg. Ik kijk Elise aan die nu ook de klas in kijkt. Ik denk even na en scheur dan een papiertje uit mijn schrift en begin te schrijven.

Waar gaan we zo zitten in de pauze?

Ik tik Elise aan en leg het papiertje op haar boek, ik kijk naar de leraar die niks door lijkt te hebben en buig weer over mijn wiskunde boek. Al snel legt Elise het papiertje weer op mijn boek.

buiten? Vind je het erg om bij Mathijs enz. te zitten of wil je, je broer nu ff niet zien?

Ik glimlach en begin terug te schrijven.

maakt niet uit, is goed hoor. Ik ga niet omdat hij daar zit ergens anders zitten, ik laat me niet wegpesten!

Glimlachend geef ik het papiertje, ik zie dat de leraar nu opkijkt. Snel begin ik wat op te schrijven in mijn schrift, Elise merkt ook op dat de leraar kijkt en wacht totdat hij weer verder gaat en geeft het briefje terug.

You GO girll!

Ik begin te lachen en stop het papiertje weg.
Zodra de bel gaat pakken Elise en ik onze tassen en lopen naar buiten. Zodra we buiten staan merk ik dat het toch aardig warm is. Het is inmiddels al 1 week lente, en de zon schijnt fel. “Heerlijk dit weer” zeg ik tegen Elise. “Ja hé, de zomer komt eraan. Elke dag strand en feesten, heb er nu al zin in! En natuurlijk 2 weken Aruba!” Ik glimlach en denk aan onze vakantie dit jaar, 3 weken naar Frankrijk in een stacaravan. Jippie! Denk ik sarcastisch. Ik haat Frankrijk, en dan vooral die sfeer die er dan is. Ik had gehoopt dat Marc niet mee zou gaan, maar hij heeft al besloten mee te gaan. Als laatste keer hoop ik. Elise en ik lopen naar het muurtje waar Marc, Mathijs, Tim en andere vrienden zitten. Amber zit er ook, en nog wat meiden die er bij willen horen. Elise gaat op de grond zitten, ik kijk naar Marc die klef zit te doen met Amber en ga naast Elise zitten. Ik kijk de groep rond, en zie Tim kijken. Zodra ik terug kijk kijkt hij weg. “Stom joch” mompel ik. “Wat?” roept Elise. Ik wuif het weg en kijk het plein op.

Rustig doe ik de voordeur dicht. “Hey Mam!” roep ik vrolijk de keuken in waar ze bezig is. “Hey lieverd” zeg ze gedag terug, Ik hang mijn jas op en loop de keuken in waar ik aan de tafel ga zitten. “Hoe was het op school lieverd?” Ik glimlach. “Zoals altijd mam”
“Waar is papa eigenlijk? Hij was toch al 3 uur vrij?” vraag ik nieuwsgierig.
Mijn moeder zegt niks en gaat zwijgend aan tafel zitten. Nieuwsgierig kijk ik haar aan, zodra ze mij aankijkt zie ik dat ze rode ogen heeft van het huilen. Ik spring meteen op. “Mam wat is er?” ik ga naast haar staan, ik pak een stoel en ga naast haar zitten. Ik kijk mijn moeder aan, er beginnen weer tranen op te komen. “Mam, vertel het me” Mijn moeder draait zich naar mij om en knijpt in mijn schouder. “Laat maar even zitten Denies, laat me maar even” Ik loop naar de kraan en schenk een beker water voor haar in. “Mam, je huilt. Wat is er aan de hand?”
Mijn moeder zucht. “Denise laat me nou maar even!” ik schrik van de felheid in haar stem en ga staan. “Ik wil alleen maar helpen hoor” roep ik boos en ren de trap op naar boven. Ik hoor muziek uit Marc zijn kamer komen, ik storm zijn kamer in en ga op zijn bed zitten. “Heb je gezien wat er met Mama aan de hand is?” roep ik meteen uit. Mijn broer draait zich om van de computer. “Ja, maar ze werd net boos toen ik er naar vroeg” Ik kijk hem raar aan. “Wat zou er aan de hand zijn? Zou het mijn schuld zijn?” Marc staat nu op en gaat naast mij zitten. “Tuurlijk niet Denise, mama weet heus wel dat elk kind van jou leeftijd wat moeilijker is. Misschien heeft ze gewoon ruzie gehad met Pap ofzo” Ik knik, net op dat moment wordt er op de deur geklopt. Ik kijk Marc verbaast aan die naar de deur toe loopt en hem open doet. “Mama” roep ik meteen uit als ik zie dat ze voor de deur staat. Ze gaat zitten op het bed en kijkt ons aan. “Sorry, ik had gewoon een discussie met je vader. En door de stress van mijn werk kon ik er gewoon niet zo goed tegen. Niks aan de hand dus” “Is goed hoor mam, je kunt het ons altijd vertellen als er iets aan de hand is. Dan kunnen we er tenminste rekening mee houden” zegt Marc wijs. Ik glimlach naar mijn moeder. “Lieve kinderen van me” zegt ze lachend. “Kinderen? Kind bedoel je” grapt Marc. “Ik ja” roep ik uit. “Nou ik ga weer verder met het eten, Sven moet zo trainen” Ik knik en zie hoe mijn moeder de deur weer dicht doet.
“Raar” trek ik mijn conclusie. “Ach jij bent raar” grijnst Marc die achter de computer gaat zitten. Ik sta op en ga achter Marc staan. Marc merkt het en draait zich om. “Zit jij soms achter Tim aan?” vraagt hij.
“Waar heb jij het over”
“Of je achter Tim aan zit, hij kijkt zo naar je. Ik denk misschien zit jij achter hem aan ofzo”
“Wat denk je wel niet, hij praat alleen soms. Ik mag hem echt niet, hij doet net alsof hij heel wijs is”
“Hij is alleen maar aardig” verdedigt Marc zijn vriend.
Ik loop naar de deur. “Wat jij wilt” antwoord ik simpel en loop naar mijn kamer.

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 22:10

Leuk stukje Lachen.
Volgens mij is Tim verliefd op Denise Ja

Marjolein_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 06:40

Mich_elle schreef:
Leuk stukje Lachen.
Volgens mij is Tim verliefd op Denise Ja

Of misschien wel niet Tong uitsteken

Ik hoop dat ik vanmiddag nog een stuk kan schrijven, het komt iig zo snel mogelijk Ja

Marjolein_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 06:41

miepjevlug11 schreef:
Leuk verhaal weer mar! Ik herken veel dingen van jezelf erin Lachen erg leuk gedaan! Succes ermee! Xxx

1 Ding maar hoor Knipoog

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 08:33

Leuk verhaal Lachen
Vond het stuk wel erg geslaagd!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 12:52

Leuk verhaal, ik wacht weer op een nieuw stukje!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:12

Ik kwam een paar kleine foutjes tegen Bloos

Als we hier nu toch tips moeten neerzetten dan doe ik het maar meteen he Haha!

ik kijk naar Elise die naast haar zit

Ik denk dat het Elise die naast MIJ zit moet zijn

wat zouden hun van haar vinden

Wat zouden zij van mij vinden of moet het zijn wat zouden zij van Elise vinden, denk dat je dan duidelijker maakt wat je er mee bedoeld

Ff nog een toevoeging vind het wel een erg leuk verhaal om te lezen Pling

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 16:18

Goed stuk weer Lachen
Vind het echt fijn dat jij tenminste een beetje doorschrijft Lachen Zo blijf je veel beter in het verhaal. Super hoor!

Erpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 18:56

Citaat:
“Gaat het?” vraagt Tim bezorgd. De boosheid van mijn broer komt weer boven, ik kijk naar de tafel en geef geen antwoord. Ik merk dat hij tegen over mij gaat zitten en mij aankijkt. “Je moet je niks van Marc aan trekken jóh” zegt hij troostend.

"De boosheid van mijn broer" -> beetje raar gekozen vind ik, aangezien ze boos is op haar broer. Als je begrijpt wat ik bedoel Tong uitsteken

Misschien kan je in plaats van mij beter me gebruiken, weet niet zeker of dat beter is Lachen

Al misschien wat dingen! Vond je vorige verhaal ook erg leuk om door te lezen dus blijf deze ook zeker volgen! Haha! En een groot pluspunt is dat je erg snel schrijft Knipoog

Marjolein_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 21:32

Bedankt voor de tips, jullie hebben gelijk. Vaak zijn het ook typfoutjes, of weet ik het niet helemaal zeker en doet die spellingscontrole weer raar. Arghh! Tong uitsteken

Vind het wel grappig dat jullie vinden dat ik lekker door schrijf aangezien ik zelf vindt dat ik er toch aardig lang over doe Clown Ik schrijf telkens al zit ik even achter de computer een stukje, en daarom gaat het denk voor mijn gevoel wat langzaam.

Maar goed, ik was bijna klaar met het nieuwe stuk, maar moest opassen. Kom ik net thuis, heeft mijn lieftallige broertje mijn computer uitgezet, dus kan weer lekker overnieuw beginnen met dat stukje Clown
Ik heb maar meteen ingesteld dat er een backup van wordt gemaakt al zet iemand de computer uit, is wel zo handig Tong uitsteken

Dus het volgende stukje komt morgen middag Ja