[sch] Marron voor VValar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Oamaru

Re: [sch] Marron voor VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:42

Wauw! Meestal als ik dit soort dingen zie, is de uitdrukking anders. Van een ander paard als het oorspronkelijke. Hier is hij exact hetzelfde, erg knap gedaan! Erg mooie achtergrond ook.

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 20:16

Ik heb het commentaar van Remy en Myra meegenomen. Heb van VValar zelf nog geen aanmerkingen gehad, ze was er alleen maar heel erg blij (verrast) mee. Ik denk idd dat hij op canvas mooier uitkomt dan zo op een scherm, maar dat is eigenlijk altijd zo. =)

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 13:14

Ik heb eigenlijk helemaal geen commentaar! Vind hem mooi zoals hij is Haha! Nou misschien één dingetje dan, misschien is die ring van zon aan de linkerkant mooier als hij weg is, dan komt die aan de rechterkant mooier uit. Misschien iets minder benadrukken? Ach, ik loop maar wat te zeuren hoor, ik vind hem echt mooi zoals hij is! Ben er super blij mee!! Maar dat wist je al natuurlijk.

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 21:09

Ik vind 'm nog steeds heel gaaf!!!

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 11:05

Dát is super gelukt! Je zal vast blij zijn met het resultaat. De neus is net even iets te rond qua vorm, maar de ogen hebben dezelfde vorm en uitstraling als op de foto, vind ik echt heel knap!

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 12:52

@sammie_44: ja, er zitten wat kleine veranderingen in ten opzichte van de foto, ik werk nu eenmaal ook niet zo snel van 1 foto en heb hier zeker ook andere foto's naast gehad. Het ging mij vooral om een bepaalde uitdrukking en sfeer neer te zetten, en dat is gelukt. =D

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 00:13

Ik ben er echt nog steeds helemaal weg van. Heb hem in mijn profiel staan, hoop dat je dat niet erg vindt? Wanneer kom je hem langsbrengen Knipoog Plakken we er gelijk een LotR marathon achteraan hihi