haha...bedankt voor jullie reacties allemaal! T klopt idd, een eenhoorn heeft volgens omschrijvingen een sikje, maar er zijn zoveel andere omschrijvingen nog, hier is de omschrijving volgens wikipedia.
De eenhoorn wordt in de cryptozoölogie beschreven als een soort wilde ezel, zo groot als een paard. Het is wit en heeft donkerblauwe ogen. Op zijn voorhoofd draagt het een hoorn van ongeveer 45 cm, spiraalvormig gedraaid en uitlopend op een punt. Zijn hoeven zijn gespleten zoals die van een bok, zijn staart is een leeuwenstaart en het heeft een geitenbaard.
Grussels
Silver Storm
Ik sluit me wel aan bij de opmerking dat er links erg weinig ruimte is.
Mooi is ook dat de manen en voorpluk niet van die 'plakken' zijn, maar dat je echt goed de haren kunt zien, dat vind ik zelf altijd erg moeilijk met acryl.
Het licht is mooi, de ene kant donkerder dan de andere kant en de blauw-groenige kleuren maken het mysterieus. Echt heel gaaf!
Laat die griep van je nog maar lekker even doorwakkeren, zodat UK volgepost kan worden met dit soort werkjes!!!
. In je fantasie kan het licht ook daar komen waar het technisch onmogelijk is toch? Waarom zou deze dan lager getaxeerd gaan worden als je dat zou laten doen? (Ervan uitgaande dat dat is wat je bedoelt.) Zelf vind ik dat juist doordat de manen aan de donkere kant zijn opgelicht er meer 'evenwicht' in het schilderij zit.