[sch] Akhal Teke merrie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JoSav

Re: [sch] Akhal Teke merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 20:31

@Lontje: prachtig hè die buckskin Akhal Teke? Ik heb in deze door het gebrek aan direct zonlicht bewust niet die opvallende gouden glans gelegd om het paard meer op te laten gaan in de omgeving. Ben er nog niet geheel uit of ik die goudglans er toch nog in ga proberen te leggen...

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 22:18

Ja ik vind dat echt een hele gave kleur Ja
De goudglans er toch nog in... het voordeel heb je denk ik dat hij digitaal is (de tekening) zodat je wat kunt proberen? Ik denk zelf dat het niet nodig is. Ze gaat qua kleur mooi mee in de omgeving maar zeker niet zoveel om erin 'weg te vallen'.

Yabloko

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 16:37

Te gek. Heb je wel eens opencanvas gebruikt?

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 15:36

@Paraat: ik ken de naam, dus heb er wel van gehoord. Maar heb geen idee van de werkwijze/programma's en dergelijke. Heb je misschien een link oid?

Yabloko

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 16:09

http://opencanvas.en.softonic.com/ie/48987

hier kan je een trial downloaden. De brushes zijn echt goed en laten een hoop licht en kleur toe. Het werkt erg op textuur en haast een zwaarte van de tekening. Het is mijn favoriete programma. Ik raad hem je aan omdat ik zie dat jij zeer fijntjes werkt, en misschien hiermee wat meer in de basale vorm, kleur en lichtval kan experimenteren.
Corel painter is een hele goede. Anry werkt daarmee; http://anry.deviantart.com/gallery/