[Foto] Sickening Mind.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Stopcontact

Re: [Foto] Sickening Mind.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 16:26

Gearl schreef:
Euh, lijkt me erg sterk als je zoiets vergeet.
Heerlijk inspiratievol *kucht* en leuk geprobeerd, maar je fake vliegertje gaat hier helaas niet op.

En ik zal maar wat commentaar geven voor ik op mijn donder krijg; het wit van de ogen is veel te wit en ik vind de expressie overdone.

[edit] en je hebt mij op msn, trouwens. of had, sowieso.

Slapen
Ik wist het echt niet meer, maar als jij zo denkt, mag je dat. Doei!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:28

Brr wat een creepy foto Bloos
Spreekt mij toch minder aan, maar dat is puur persoonlijk door het onderwerp!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:29

Gearl, heb je dr patent op ofzo? Dat niemand anders zoiets mag doen? Wat een kinderachtige reactie..

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:29

***uueehhegg Griebels... wel mooie foto btw:P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:30

Eightlegged schreef:
Gearl, heb je dr patent op ofzo? Dat niemand anders zoiets mag doen? Wat een kinderachtige reactie..

Dat niet, maar ik kan me er wel in vinden dat het nogal apart is als iemand een foto die sterk lijkt op de jouwe qua idee, op bokt zet- en dan vervolgens zegt 'Gearl, wie is dat?' terwijl die iemand jou dus op msn heeft (gehad?), en dan zegt 'Ik heb iig niets gezien' terwijl ze zelf gereageerd heeft.
Clown

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:32

Dan nog vind ik de reactie overdreven. Ik heb ook tig lui van bokt op msn, weet van de helft niet wie het is of wat ie gedaan heeft hoor.

Dat het niet leuk is oké, daar kan ik inkomen, maar die reactie komt op mij over of Frozenstar haar ik weet niet wat aan heeft gedaan..

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 16:33

WildWings schreef:
Dat niet, maar ik kan me er wel in vinden dat het nogal apart is als iemand een foto die sterk lijkt op de jouwe qua idee, op bokt zet- en dan vervolgens zegt 'Gearl, wie is dat?' terwijl die iemand jou dus op msn heeft (gehad?), en dan zegt 'Ik heb iig niets gezien' terwijl ze zelf gereageerd heeft.

Weet je hoeveel Bokkers ik op msn heb. Soms praat er een bokker tegen me en dan moet ik dus vragen wie het is, want ik zou het niet weten.
En over dat topic. Ik kan het me écht effe serieus niet herinneren..

Kunnen we er nu lekker over ophouden? Heb niet zo'n zin om het hierdoor te laten verpesten.
En Gearl heeft naar mijn weten alleen een mond?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:34

Frozenstar schreef:
Weet je hoeveel Bokkers ik op msn heb. Soms praat er een bokker tegen me en dan moet ik dus vragen wie het is, want ik zou het niet weten.
En over dat topic. Ik kan het me écht effe serieus niet herinneren..

Kunnen we er nu lekker over ophouden? Heb niet zo'n zin om het hierdoor te laten verpesten.
En Gearl heeft naar mijn weten alleen een mond?

Nee, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat haar foto niet (onbewust, misschien) invloed heeft gehad op jouw idee.

Die zin volg ik niet Nagelbijten / Gniffelen

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:35

Eightlegged schreef:

Het punt is mij meer dat je op CB of UK zelden een foto met een sfeer als deze ziet. Meer portret en diertjes. Hetgeen dat ik had gemaakt had drie pagina's vol wauw's, haar wauw meegerekend. Het idee met de naald ben ik zelf zelden tegengekomen op internet -laat staan op bokt- maar nee, ik heb er geen patent op.
Het gaat mij meer om het feit dat ze doet alsof ze mij niet kent [ze heeft me op msn] en dat ze mijn topic niet meer herinnert. Als ik willekeurige mensen uit het topic zóu pb'en, weet ik zeker dat ze het allemaal herinner. Ik herinner ook alle topics waarin ik reageer. Zeker een topic waarin ík als reactie zou geven 'in één woord; WAUW'.
Maaar dat zal wel aan mij liggen want euh zij was het straal vergeten Huilen van het lachen

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 16:37

WildWings schreef:
Nee, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat haar foto niet (onbewust, misschien) invloed heeft gehad op jouw idee.

Op de foto die zij had bedoel ik Clown
Als ik die foto me niet kan herinneren, hoe kan het dan invloed hebben gehad op mijn idee?

@ Gearl; Zou je dan even willen praten op msn tegen me, want ik weet niet wie van 20934875094 jij bent uit mijn lijst hoor. En als jij denkt dat ik jou heb nageaapt dan denk je dan. Zou je nu gewoon effe willen kappen?

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:38

Kijk, ik als buitenstaander en vriendin van Marjolein weet ik wel dat zij een eerlijke meid is en ik geloof haar ook dat ze het écht niet meer wist.. Iedereen vergeet wel eens wat, jij bent ook niet perfect Gearl. Maar toch, als ik me verplaats in jou, begrijp ik je volkomen. Als het mij zou overkomen zou ik ook pissed zijn, hoe hard die ander ook riep dat ze het niet meer wist.. Ik geloof Marjo, maar ik begrijp jou volop Gearl. Ja Het concept is nl. hetzelfde, en ook nog eens een concept wat erg uniek is.
Laatst bijgewerkt door Faux op 01-02-07 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 16:39

Tuurlijk zou ik misschien ook wel pissig zijn. Maar ze moet mij ook geloven, of niet. Dat is haar keuze.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:40

Frozenstar schreef:
WildWings schreef:

Op de foto die zij had bedoel ik Clown
Als ik die foto me niet kan herinneren, hoe kan het dan invloed hebben gehad op mijn idee?

Ja, maar het idee met de naald blijft toch hetzelfde, of het nou een closeup van de mond is of van het gezicht.

En ik zeg tussen haakjes (onbewust), daarom ook, ik kan een heel verhaal houden over hoe dingen die je ziet maar die je denkt vergeten te zijn invloed kunnen hebben op je (en je werk) en hele tvprogramma's waarin dit bewezen is, maar gezien dat niet erg ontopic is zul je 't niet erg apprecieren denk ik zo Tong uitsteken

Ik geloof best dat je het niet met opzet hebt gedaan, maar als je zo'n reactie in Gearl's topic hebt gegeven destijds weet ik wel bijna zeker dat haar foto -al dan niet onbewust- invloed heeft gehad op jouw idee.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 16:42

Nou excuses naar Gearl toe dan. Maar ik wist het écht niet meer.

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:48

Nou euh, dan zal ik me maar excuseren voor het verzieken van je halve topic Sigaar en de dan vast onterechte beschuldiging.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 16:49

Gearl schreef:
Nou euh, dan zal ik me maar excuseren voor het verzieken van je halve topic Sigaar en de dan vast onterechte beschuldiging.

Dank je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:54

mooi gedaan Ja heb je die naald er echt doorheen gedaan of niet?

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:56

Ik vind de foto zelf heel erg leuk, beetje donker misschien.. Maar die naald vind ik niet mooi. Vind ik te druk, omdat je ook al een piercing hebt daar. Bovendien zie je wel dat het nep is. Wel leuke gezichtsuitdrukking Lachen

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:03

Hoe heb je nou die naald gedaan, vertel het ons Clown

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 17:04

Bewerkt Lachen

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:52

Ik had hem er gewoon doorheen gejast hoor Haha! (ok dan wel goed gedesinfecteert Clown )
Maar echt lache Haha! Mafketel Haha!

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 18:21

Kijk, zo zie ik je toch het liefst Lovers

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 18:22

Ik vind het wel een gave foto maar wel eng..

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 18:25

Vende schreef:
Kijk, zo zie ik je toch het liefst Lovers

Volgende keer samen doen Lovers ?

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 22:04

Deze opmerking is op dit moment erg relevant. Een discussie over eerdere werken/inspiraties etc. mogen van mij gevoerd worden (netjes dan wel) maar de overige helft van de reacties hebben totaal geen waarde.

Moderatoropmerking:
Verzoek tot het posten van onderbouwd commentaar. Probeer uit te leggen waarom je iets wel of niet mooi vind en geef de TS tips.